۳ اسفند ۱۳۹۵ ۱۲:۱۸
کارگاه-آموزش-آشنایی-با-جنبش-پارالمپیک-و-راه-اندازی-ورزش-در-آسایشگاه-های-معلولین-و-جانبازان-فردا-برگزار-می-شود
نخستین کارگاه  آموزش آشنایی با جنبش پارالمپیک فردا با حضور مدیران آسایشگاه های معلولین و جانبازان استان تهران در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته، این کارگاه با هدف تعمیم و گسترش ورزش همگانی در کشور، راه اندازی و توسعه ورزش در آسایشگاه های معلولین و جانبازان با همکاری کمیته ملی پارالمپیک و سازمان بهزیستی برپا می شود.

آسایشگاه ها یکی از گروه های کشور هستند که نیازمند ورزش با هدف ایجاد نشاط، شادی و روحیه مضاعف هستند. معلولین و جانبازان مقیم آسایشگاه ها در گروه های سنی مختلف به دلیل محدودیت های حرکتی، جسمی یا عارضه روحی از امکان حضور در مجموعه های ورزشی برخوردار نمی باشند به این ترتیب و با اجرای این طرح امکان پرداختن به ورزش در فضا و مکان محدود برای این جامعه از کشورمان فراهم خواهد شد.

در همایش آشنایی با جنبش پارالمپیک موضوع تربیت مربیان ورزش آسایشگاهی نیز به بحث گذاشته می شود و امید است که با اجرایی شدن این طرح یکی از مهمترین برنامه های جنبش پارالمپیک در بخش همگانی در کشور اجرا گردد.

لازم به ذکر است کارگاه آشنایی با جنبش پارالمپیک فردا چهارشنبه 4 اسفند ماه از ساعت ده صبح الی چهارده بعد از ظهر برپا می شود.

کد خبر : ۲,۱۶۱
اشتراک در