۲ اسفند ۱۳۹۵ ۰۷:۵۱
اردوهای-تیم-های-جوانان-و-بزرگسالان-گلبال-بانوان-همزمان-برگزار-می-شود
اردوهای آمادگی تیم های جوانان و بزرگسالان گلبال بانوان از اواخر فروردین ماه به طور همزمان در تهران آغاز می شود.

اردوهای آمادگی تیم های جوانان و بزرگسالان گلبال بانوان از اواخر فروردین ماه به طور همزمان در تهران آغاز می شود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون نابینایان و کم بینایان با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تیم ملی بزرگسالان مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش دارد که مردادماه در کشور تایلند برگزار می شود و تیم جوانان نیز باید برای حضور موفق در بازی های پاراآسیایی آماده شود به همین منظور اردوهای آمادگی این دو تیم را از فروردین ماه آغاز می کنیم.

وی به مسابقات لیگ باشگاهی گلبال اشاره کرد و افزود: در پایان این مسابقات تعداد محدودی از بازیکنان بزرگسال شناسایی شدند و خوشبختانه چهره های جدیدی از این رقابتها مطرح شدند که می توانند به رقابت و بالا بردن انگیزه تیم کمک کنند. از طرفی ملی پوشان قدیمی به دلیل از دست دادن موقعیت خود احساس خطر می کنند. بنابراین باید همیشه آماده باشند.

 

 


سمیه شاعری در خصوص تیم جوانان نیز اظهار داشت: بعد از مسابقات قهرمانی کشور بازیکنان زیادی شناسایی شدند تا به اردوهای تیم ملی معرفی شوند. این بازیکنان سرمایه های گلبال بانوان هستند که می توانند پشتوانه تیم ملی بزرگسالان هم باشند.

وی درباره کادر فنی تیم ملی نیز گفت: با گزینه مورد نظر برای هدایت تیم ملی گفتگو کرده ایم و قرار است برنامه هایش را تا آخر این هفته اعلام کند. بنابراین در پایان این هفته تکلیف سرمربی و کادر فنی تیم ملی گلبال مشخص خواهد شد.

کد خبر : ۲,۱۵۶
اشتراک در