۱ اسفند ۱۳۹۵ ۰۸:۴۷
مرتضی-مهرزاد---بوسنی-به-فکر-انتقام-از-والیبال-نشسته-ایران-است
عضو تیم ملی والیبال نشسته تیم ملی گفت با توجه به قهرمانی ایران در بازی های پارالمپیک ریو، بوسنی و هرزگوین در اندیشه انتقام در رقابتهای جهانی است.

عضو تیم ملی والیبال نشسته تیم ملی گفت با توجه به قهرمانی ایران در بازی های پارالمپیک ریو، بوسنی و هرزگوین در اندیشه انتقام در رقابتهای جهانی است.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، رقابتهای قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۸ به میزبانی کشور هلند برگزار خواهد شد.

مرتضی مهرزاد در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: بوسنی با توجه به شکست مقابل ایران در پارالمپیک ریو، اکنون آماده است تا انتقام بگیرد. به هر حال بوسنی و ایران قدرت های اول جهان هستند و همواره در رقابتهای پارالمپیک و جهانی شانس اول قهرمانی به حساب می آیند.

وی در ادامه افزود: بوسنی در رقابتهای قهرمانی جهان قطعاً با اندیشه انتقام از ایران وارد رقابتها خواهد شد هرچند که ما هم مدعی نخست قهرمانی این رقابتها هستیم.

عضو بلندقامت و تاثیرگذار تیم ملی والیبال نشسته در خصوص اظهارات مدیر تیم های ملی والیبال مبنی بر جوانگرایی گفت: به هر حال تمامی رشته های ورشی نیاز به پشتوانه سازی دارند و مسئولان ورزش بهتر می دانند که چگونه تیم ملی را همواره در اوج نگه دارند.

 

 


وی همچنین با اشاره به پاداش هایی که قرار است از سوی وزارت ورزش پرداخت شود، عنوان کرد: مسئولان وزارت ورزش همواره از ورزش به ویژه ورزش معلولان حمایت کرده اند و امیدوارم که پرداخت پاداش های قهرمانی بازی های پارالمپیک ریو هم زودتر در دستور کار قرار بگیرد.

مهرزاد در پایان در ارتباط با قهرمانی زودهنگام تیم بهزیستی مازندران در رقابتهای لیگ گفت: به هر حال با حمایتی که مسئولان ورزشی استان مازندران داشتند موفق شدیم عنوان قهرمانی را در فاصله دو هفته تا پایان رقابتها کسب کنیم که جای خوشحالی دارد.

کد خبر : ۲,۱۵۵
اشتراک در