۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ۰۶:۲۸
مدال-آوران-تنیس-روی-میز-به-بازی-پاراآسیایی-جوانان-اعزام-می-شوند
رئیس انجمن تنیس روی میز فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: بازیکنانی که شانس کسب مدال دارند یا در الویت هستند به بازی های پاراآسیایی جوانان اعزام می شوند.

رئیس انجمن تنیس روی میز فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: بازیکنانی که شانس کسب مدال دارند یا در الویت هستند به بازی های پاراآسیایی جوانان اعزام می شوند.

مهدی آرمندنیا با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: جوانان مستعد در مسابقات قهرمانی کشور شناسایی شدند. آنها عملکرد خوبی داشتند و زنگ خطر را برای بازیکنان رده سنی بزرگسال به صدا درآورند.

وی با اشاره به این نکته که مسابقات قهرمانی کشور بعد از چهار سال برگزار شد، افزود: در اکثر کلاس هایی که برگزار شد جوانان شرکت کرده بودند. به نظر من سیاست های انجمن و فدراسیون در کنار هم باعث عملکرد خوب بازیکنان رده سنی نوجوانان و جوانان شد.

 

 


رئیس انجمن تنیس روی میز فدراسیون جانبازان و معلولان خاطرنشان کرد: بسیاری از بازیکنان رده سنی بزرگسالان در کلاس های دهگانه نتوانستند به راحتی به مراحل یک هشتم، یک چهارم نهایی و فینال صعود کنند. در بخش نشسته نیز جوانان در کنار بزرگسالان رقابت کردند و مسابقات یکدیگر را دیدند که این امر، هم زنگ خطری برای بزرگسالان بود و هم جایگزین بازیکنان بزرگسال را معرفی کرد.

وی به استعدادیابی بازیکنان تنیس روی میز اشاره کرد و گفت: انجمن تنیس روی میز سعی می کند در کنار استعدادیابی، اختلاف فاکتورهای تاثیرگذار بازیکنان مبتدی و پیشرفته را بیشتر و تاثیرگذارتر ببیند، چراکه می تواند نفرات برتر کلاس های دهگانه را با نفرات مبتدی مقایسه کند. همچنین با اقدام کمیته آموزش در کنار شناسایی فاکتورهای تاثیرگذار به استعدادیابی و پیشرفت بازیکنان تنیس روی میز کمک موثری می شود.

آرمندنیا در خصوص نحوه گزینش و راهیابی بازیکنان به اردوی تیم ملی اظهار داشت: نفرات اول تا سوم مسابقات قهرمانی کشور کلاس های دهگانه به اردو دعوت می شوند همچنین در برخی کلاس ها که دو بازیکن قوی رقابت کرده و موفق به کسب مقامی نشده باشند و برخی بازیکنان نیز به صورت انتصابی به اردو راه می یابند.

کد خبر : ۲,۱۴۱
اشتراک در