۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ۱۲:۰۴
نمایندگان-مجلس-شورای-اسلامی-ناظران-کمیته-ملی-پارالمپیک-را-انتخاب-کردند
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک صبح امروز و در جریان نشست علنی بیست و چهارم بهمن ماه ، مهدی شیخ و طیبه سیاوشی شاه عنایتی به ترتیب با 76 و 72 رای از 129 رای ماخوذه از کمیسیون فرهنگی و به نمایندگی از مجلس شورای اسلامی در کمیته ملی پارالمپیک حضور خواهند داشت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک صبح امروز و در جریان نشست علنی بیست و چهارم بهمن ماه، مهدی شیخ و طیبه سیاوشی شاه عنایتی به ترتیب با 76 و 72 رای از 129 رای ماخوذه از کمیسیون فرهنگی و به نمایندگی از مجلس شورای اسلامی در کمیته ملی پارالمپیک حضور خواهند داشت.

قانون انتزاع کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران دهم شهریور ماه نود و پنج به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیدو در تاریخ بیست و چهارم شهریور ماه به تایید شورای نگهبان رسید.

این قانون بیست و هشتم مهرماه از سوی دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهور به کلیه دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.

بر اساس تبصره یک از ماده واحده قانون انتزاع کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران دو نفر نماینده از کمیسیون فرهنگی به انتخاب مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر در کمیته ملی پارالمپیک حضور خواهند داشت.  

لازم به ذکر است از سوی کمیسیون فرهنگی برای انتخاب ناظران مجلس در کمیته ملی پارالمپیک اسماعیل سعیدی، اصغر مسعودی، مهدی شیخ و طیبه سیاوشی شاه عنایتی به صحن علنی پارلمان معرفی شده بودند.

کد خبر : ۲,۱۳۹
اشتراک در