۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ۰۸:۰۷
اردوی-پارالمپیکی-شناگران-جوان-از-فروردین-ماه-آغاز-می-شود
اردوی آمادگی پارالمپیکی تیم شنای جوانان برای شرکت در مسابقات پاراآسیایی از فروردین ماه آغاز می شود.
اردوی آمادگی پارالمپیکی تیم شنای جوانان برای شرکت در مسابقات پاراآسیایی از فروردین ماه آغاز می شود.

سرمربی تیم ملی شنای جانبازان و معلولین کشورمان با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: حدود ۵۰ شناگر جوان را در مسابقات قهرمانی کشور شناسایی کرده ایم که تمریناتشان را زیر نظر مربیان و هیات های استانی خود انجام می دهند.

وی افزود: مسابقات لیگ باشگاهی را نیز اسفندماه در تبریز برگزار می کنیم تا اگر شناگر مستعد و شایسته دیگری وجود دارد را شناسایی و به اردوهای تیم ملی دعوت کنیم.

محمدحسین اقبالی در خصوص کلاسبندی و موادی که تیم شنای جوانان به بازی های پاراآسیایی اعزام می شوند، اظهار داشت: با توجه به کلاسبندی و مواد متفاوتی که در شنای جانبازان و معلولان وجود دارد تکلیف تعداد اعزامیان، مواد و کلاس هایی که شناگران در آن شرکت می کنند، مشخص نشده است، اما سعی می کنیم با ارزیابی رکوردها در موادی که رکورد شناگران نزدیک است و همینطور با توجه به برنامه و قابلیت هایی که میزبان مسابقات مشخص می کند، شناگران را اعزام کنیم.

وی با بیان این مطلب که شناگران حرفه ای نیازی به کلاسبندی ندارند، خاطرنشان کرد: برخی شناگران جوان باید در تورنمنت های بین المللی شرکت و کلاسبندی بین المللی شوند و البته علیرضا جلیلی نیز یک بار دیگر کلاسبندی خواهد شد.

کد خبر : ۲,۱۲۷
اشتراک در