۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ۰۷:۱۴
اردوی-بسکتبال-با-ویلچر-زیر-۲۳-سال-از-اسفندماه-آغاز-می-شود
اردوی آمادگی تیم بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان از ۲۲ اسفندماه آغاز می شود.
اردوی آمادگی تیم بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان از ۲۲ اسفندماه آغاز می شود.

حسن پالار، سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال، از برگزاری جلسه بررسی عملکرد این تیم در مسابقات آسیا-اقیانوسیه در هفته آینده خبر داد و به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: جلسه بررسی عملکرد تیم جوانان در مسابقات آسیا اقیانوسیه هفته آینده با حضور مسئولان فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این جلسه درباره مسابقات آسیا-اقیانوسیه و عملکرد تیم ملی که منجر به قهرمانی و کسب سهمیه رقابتهای جهانی شد، بحث و گفتگو و درباره برنامه های آینده تیم زیر ۲۳ سال تصمیم گیری خواهد شد.

پالار با اشاره به برنامه های اردویی تیم ملی اظهار داشت: بر اساس برنامه هایی که برای تیم ملی در نظر گرفته ایم، نخستین اردوی تیم زیر ۲۳ سال بعد از مسابقات آسیا-اقیانوسیه از ۲۲ اسفندماه آغاز می شود.

وی افزود: در این اردو از ملی پوشان و همچنین بازیکنان جدید دعوت خواهیم کرد. ما برای جذب بازیکن کلاس یک به استان ها فراخوان داده ایم تا مشکل تیم ملی را نیز برطرف کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال کشورمان نداشتن بازیکن کلاس یک را ضعف تیم ملی در مسابقات آسیا-اقیانوسیه دانست و گفت: به استان های کشور فراخوان داده ایم تا بازیکنان کلاس یک را به تیم معرفی کنند. درب تیم های ملی به روی بازیکنان مستعد کلاس یک باز است. البته این بازیکنان پیش از ورود به اردو تست پزشکی می دهند.

وی همچنین به درخواست کادر فنی مبنی بر برگزاری مسابقه تدارکاتی خارجی اشاره کرد و ادامه داد: در جلسه هفته آینده کادر فنی درباره مسابقات تدارکاتی صحبت خواهیم کرد تا تیم ملی به آمادگی کافی جهت حضور موفق در رقابتهای قهرمانی جهان دست یابد.

گفتنی است مسابقات جهانی بسکتبال باویلچر خردادماه سال آینده با حضور ۱۲ تیم در کشور کانادا برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۲,۱۲۲
اشتراک در