۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ۰۷:۴۷
تیم-ملی-جودوی-نابینایان-در-تاجیکستان-اردو-می-زند
تیم ملی جودوی نابینایان برای بالا بردن آمادگی خود جهت حضور در رقابتهای کشورهای اسلامی و بازی های پاراآسیایی در تاجیکستان اردو می زند.

تیم ملی جودوی نابینایان برای بالا بردن آمادگی خود جهت حضور در رقابتهای کشورهای اسلامی و بازی های پاراآسیایی در تاجیکستان اردو می زند.

سرمربی تیم ملی جودوی نابینان با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تیم ملی جودو رقابتهای مهمی چون بازی های کشورهای اسلامی را در پیش دارد که برای آمادگی بیشتر اردوی ۲۰ روزه ای را در کشور تاجیکستان در نظر گرفته ایم.

وی افزود: از آنجایی که تاجیکستان در رشته جودو فعالیت خوبی انجام داده و سطح خوبی دارد، تصمیم گرفتیم با چهار ورزشکار در این کشور اردوی ۲۰ روزه ای را برگزار کنیم.

محمدرضا حاج یوسف زاده با اشاره به ترکیب تیم اعزامی خاطرنشان کرد: در این اردوی تدارکاتی محمدرضا خیرالله زاده در وزن ۱۰۰+، مهدی برجلو در وزن ۷۳-، محمدعلی شنانی در وزن ۹۰- و سعید رحتمی در وزن ۶۶- کیلوگرم حضور خواهند داشت و البته در بازی های کشورهای اسلامی با دو ورزشکار شرکت خواهیم کرد.

 

 


وي در خصوص حضور سعید رحمتی در اردوی تیم ملی نیز اظهار داشت: رحمتی یکی از چهره های موفق جودوی ایران در جهان و پارالمپیک است که در حضور در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن را در کارنامه ورزشی خود دارد، اما در بازی های کسب سهمیه ریو شرکت نکرد و نتوانست در این رقابتها مبارزه کند. ما وی را برای حضور پرقدرت در بازی های پاراآسیایی آماده می کنیم.

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان کشورمان در خصوص اردوی تدارکاتی تیم ملی گفت: مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی از روز چهارشنبه بیستم بهمن ماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می شود و تا پنجم اسفندماه ادامه دارد. از طرفی اگر اردوی تیم ملی در تاجیکستان قطعی شود در این کشور اردوی ملی پوشان را برگزار می کنیم در غیر این صورت سعی می کنیم اردوی ملی پوشان تا قبل از سال جدید ادامه داشته باشد.

کد خبر : ۲,۱۲۰
اشتراک در