۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ۰۶:۵۱
فیلیپ-کریون---امیدواریم-همکاری-کمیته-ملی-پارالمپیک-روسیه-ادامه-داشته-باشد
رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک ابراز امیدواری کرد همکاری کمیته ملی پارالمپیک روسیه در خصوص پرونده دوپینگ تداوم داشته باشد.

رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) ابراز امیدواری کرد همکاری کمیته ملی پارالمپیک روسیه در خصوص پرونده دوپینگ تداوم داشته باشد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، در نشست سه روزه ای که هیات رئیسه کمیته بین المللی پارالمپیک در بن برگزار کرد در خصوص موارد متعددی از جمله سیاست های دربرگیری و تنوع کمیته بین المللی پارالمپیک، اعضا، رشد منطقه ای و تعلیق روسیه بحث و تبادل نظر شد.

 «اندی پارکینسون»، رئیس کارگروه کمیته بین المللی پارالمپیک، اظهار داشت که از دسامبر سال ۲۰۱۶ تا به حال دو بار در خصوص پرونده دوپینگ روسیه جلسه برگزار شده که دومی در ژانویه بوده است.

«سر فیلیپ کریون» هم گفت: هیات رئیسه کمیته بین المللی پارالمپیک از همکاری کمیته ملی پارالمپیک روسیه و کارگروه کمیته بین المللی بر سر شوق آمده و خالصانه امیدوارم که که این همکاری در آینده تداوم داشته باشد. کارگروه کمیته بین المللی و کمیته ملی روسیه باید گام های بعدی برای نهایی کردن و توافق بر سر این موضوع را بردارند. اقدامات بعدی بدین صورت خواهد بود که کار گروه IPC و کمیته ملی پارالمپیک روسیه برنامه برآورده سازی شرایط مورد نظر IPC را با یکدیگر نهایی نمایند و در ادامه گزارش تشکیل کمیسیون هماهنگی کمیته ملی پارالمپیک روسیه به کار گروه تعیین شده ارسال شود.




وی افزود: اگرچه اتفاقات در جهت درستی در حال شکل گیری است اما کمیته ملی پارالمپیک روسیه باید تعهدات خود را به عنوان یک عضو تعلیق شده کمیته بین المللی به طور کامل انجام دهد و تغییرات مهم فرهنگی و عملی را در دستور کار قرار دهد.

روز یکشنبه کمیته بین المللی پارالمپیک درخواست حضور کشور روسیه در مسابقات کسب سهمیه بازی های پارالمپیک ۲۰۱۸ زمستانی پیونگ چانگ کره جنوبی را رد کرد.

کد خبر : ۲,۱۱۲
اشتراک در