۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ۰۷:۲۴
سرمربی-بسکتبال-با-ویلچر-جوانان---برای-کسب-قهرمانی-به-تایلند-رفته-بودیم
سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر زیر ۲۳ سال ایران با بیان اینکه قهرمانی تیمش در مسابقات قهرمانی آسیا-اقیانوسیه و کسب سهمیه رقابتهای قهرمانی جهان را مدیون شاگردانش است گفت از ابتدای مسابقات برای کسب عنوان قهرمانی به میدان رفته بودند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال ایران با بیان اینکه قهرمانی تیمش در مسابقات قهرمانی آسیا-اقیانوسیه و کسب سهمیه رقابتهای قهرمانی جهان را مدیون شاگردانش است گفت از ابتدای مسابقات برای کسب عنوان قهرمانی به میدان رفته بودند.

حسن پالار در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک افزود: مسابقات نسبتا خوبی در آسیا داشتیم به طوریکه انتظار حضور قدرتمند و آماده تیم های شرکت کننده را نداشتیم.

وی شکست ژاپن را در مرحله فینال مسابقات مشکل دانست و اظهار داشت: ملی پوشان در این مسابقات تلاش زیادی در مرحله حذفی و فینال کردند و رقابت با تیم ژاپن در فینال هم مشکل بود، چون در مرحله مقدماتی برابر این تیم شکست خورده بودیم و شاگردانم در فینال استرس داشتند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال زیر ۲۳ سال کشورمان ادامه داد: قبل از مسابقه برابر ژاپن جلسات متعددی با شاگردانم برگزار کردیم که خوشبختانه از لحاظ روانی آماده شدند. آنها فعل خواستن را از روز اول مسابقات و با توجه به عملکردی که از خود نشان دادند، صرف کردند.

وی به اهمیت قهرمانی مسابقات قهرمانی آسیا-اقیانوسیه اشاره کرد و گفت: از ابتدای مسابقات به شاگردانم گوشزد کردم که برای ما کسب عنوان قهرمانی این رقابتها اهمیت دارد که سهمیه جهانی را نیز به دنبال دارد.

پالار خاطرنشان کرد: این قهرمانی را مدیون شاگردانم هستم، چرا که در اردوهای تدارکاتی سختی کشیدند و امیدوارم روز به روز عملکرد بهتری داشته باشند و نتیجه قابل قبولی به دست آورند.

وی درباره برنامه تیم ملی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: برنامه های اردوی آمادگی تیم جوانان را برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان به فدراسیون جانبازان و معلولان اعلام کرده ایم و اردوها را از اسفندماه آغاز خواهیم کرد. خواسته هایی هم برای بهبود اردوها و عملکرد بازیکنان داریم. امکانات خوبی را در اختیارمان گذاشته اند، اما برای پیشرفت تیم به امکانات بهتری احتیاج داریم.

کد خبر : ۲,۱۰۷
اشتراک در