۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ۰۷:۱۵
صادق-بیگدلی---اهمیت-باشگاه-های-جهان-کمتر-از-مسابقات-جهانی-نیست
ملی پوش والیبال نشسته ایران گفت: مسابقات باشگاه های جهان از اهمیت بالایی برخوردار است.
ملی پوش والیبال نشسته ایران گفت: مسابقات باشگاه های جهان از اهمیت بالایی برخوردار است.

سرعتی زن تیم ملی والیبال نشسته کشورمان با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: این مسابقات کمتر از مسابقات جهانی نیست چون تیم های شرکت کننده در قالب تیم ملی در این مسابقات شرکت می کنند و از طرفی میزبانی این مسابقات برعهده گسترش فولاد در شهر تبریز است.

صادق بیگدلی ادامه داد: لیگ پویایی داریم که نه تنها هیچ بازیکنی تمایلی به حضور در تیم های باشگاهی کشورهای دیگر را ندارد بلکه بازیکنان سایر کشورها می خواهند در لیگ ما بازی کنند.

وی گفت:  بعد از بازی های پارالمپیک در مسابقات سوپرلیگ برای تیم صنعت نفت آبادان بازی می کنم. اهداف بزرگی دارم اما در مسابقات باشگاه های جهان به عنوان یار کمکی برای تیم گسترش بازی می کنم.

ملی پوش والیبال نشسته کشورمان به تبلیغات کم تلویزیونی والیبال نشسته اشاره کرد و افزود: بعد از بازی های پارالمپیک هر وقت در مراسمی شرکت می کنیم بیشتر مردم می گویند بازی های ما را دیده اند و از ما استقبال می کنند، اما تبلیغات تلویزیونی رشته ما در مقایسه با رشته های فوتبال و والیبال ایستاده کمتر است.

وی در پایان یادآور شد: پویایی لیگ کشور ما از کشورهای دیگر بهتر است به طوریکه گاهی برخی مسابقات لیگ ما از فینال مسابقات جهانی جذاب تر می شود. بازیکنان و تیم های زیادی در لیگ داریم و به همین دلیل تمایلی برای حضور در کشورهای دیگر نداریم. از طرفی بازیکنان سایر کشورها می خواهند در لیگ ما بازی کنند.

کد خبر : ۲,۱۰۵
اشتراک در