۹ بهمن ۱۳۹۵ ۰۷:۰۹
قهرمان-انگلیسی-ویلچررانی-متهم-به-کم-فروشی-شد
دارنده شش مدال طلای بازیهای پارالمپیک پس از اینکه متهم به کم فروشی برای تیم ملی انگلیس شد تصمیم به کناره گیری از این تیم گرفت.

دارنده شش مدال طلای بازیهای پارالمپیک پس از اینکه متهم به کم فروشی برای تیم ملی انگلیس شد تصمیم به کناره گیری از این تیم گرفت.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، «دیوید ویر» ۳۷ ساله در بازیهای پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو عملکرد بدی داشت و در پنج ماده ای که شرکت کرد به توفیقی دست پیدا نکرد که بدترین آن ماده ۴ در ۴۰۰ متر امدادی T۵۳/۵۴ بود که مجبور به توقف در پیست شد.

وی در خصوص کناره گیری از تیم ملی گفت: مربی تیم ملی خانم «جنی بنکس» مرا متهم به کم فروشی و خرابکاری کرده است. تجهیزات من برای مسابقه امدادی مناسب نبود و در آخرین لحظه دستکشم را عوض کردم اما وضعیت بهتر نشد. نمی توانستم سرعت بگیرم. بعد کم کم به کنار پیست آمدم و او (بنکس) به سوی من دوید و گفت که از عمد دارم به تیم لطمه می زنم.

 

 


ویر افزود: مربی به من گفت که مایه شرمساری کشورم هستم و گفت اگر نمی خواستم در ماده امدادی مسابقه دهم می بایست به آنها می گفتم. صادقانه باید بگویم این اتهام که برای مسابقه امدادی از همه توان خودم استفاده نکردم احساس بسیار بدی بود. کلماتی بین ما رد و بدل شد و بسیاری از تیم ها در صحنه حاضر بودند و حالشان از حرف هایی که خانم مربی به من زد، بد شد.

ویر در بازی های پارالمپیک ۲۰۰۸ پکن موفق به کسب دو مدال شد و در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن هم چهار مدال طلا برد.

کد خبر : ۲,۱۰۰
اشتراک در