۸ بهمن ۱۳۹۵ ۱۹:۱۵
برگزارکننده-المپیک-و-پارالمپیک-زمستانی-به-ایران-تجهیزات-اسکی-اهدا-می-کند
روز دوشنبه و در جریان برگزاری مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی جهان، ۳۰ کشور از جمله ایران تجهیزات اسکی آلپاین و اسنوبورد دریافت کردند.
در جریان برگزاری مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی جهان، ۳۰ کشور از جمله ایران تجهیزات اسکی آلپاین و اسنوبورد دریافت خواهد کرد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، این اقدام با حمایت بنیاد آجیتوس ور در راستای حمایت از کمیته های ملی برای حضور در بازی های زمستانی المپیک و پارالمپیک در پیونگ چانگ کره جنوبی صورت خواهد گرفت.

کشورهایی که این کمک ها را دریافت خواهند کرد عبارتند از : آرژانتین، استرالیا، اتریش، بلژیک، بوسنی و هرزگوین، برزیل، کانادا، شیلی، چین، کرواسی، جمهوری چک، فنلاند، فرانسه، آلمان، انگلستان، مجارستان، ایتالیا ، ژاپن، نروژ، هلند، لهستان ، صربستان، اسلوونی، کره جنوبی، اسپانیا، سوئد، سوییس، آمریکا، نیوزلند و ایران هستند.

این اقدام به منظور توسعه ورزشهای زمستانی معلولان صورت می گیرد.

«یونکوان جانگ»، عضو کمیته برگزاری بازی های پیونگ چانگ، گفت:‌ در فاصله یک سال و یک ماه تا آغاز بازی های پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸  و زمانی که توجه جهان به این رقابتها معطوف می شود، طرح تامین تجهیزات ورزشی به ورزشکاران معلولی که ورزش زمستانی در مناطق آنها کمتر رشد کرده، کمک خواهد کرد و افق های جدیدی را به روی ورزش های زمستانی باز می کند.

کمیته های ملی پارالمپیک برای دریافت این تجهیزات، باید نمایندگان خود را به محل برگزاری مسابقات قهرمانی اسکی آلپاین در ایتالیا اعزام کنند.

کد خبر : ۲,۰۹۳
اشتراک در