۸ بهمن ۱۳۹۵ ۱۸:۳۷
مسابقات-لیگ-باشگاهی-فوتبال-پنج-نفره-برگزار-می-شود
سومین دوره مسابقات لیگ باشگاهی فوتبال پنج نفره با حضور ۶ استان اوایل اسفندماه برگزار می شود.
سومین دوره مسابقات لیگ باشگاهی فوتبال پنج نفره با حضور ۶ استان اوایل اسفندماه برگزار می شود.

نایب رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تاکنون ۶ استان برای شرکت در مسابقات لیگ باشگاهی اعلام آمادگی کرده اند و احتمال افزایش تیم های شرکت کننده وجود دارد.

وی افزود: شیراز برای میزبانی این رقابتها آمادگی خود را اعلام کرده است که به احتمال زیاد مسابقات را اسفندماه در این شهر برگزار می کنیم.

علی اصغر هادی زاده همچنین درباره مسابقات شنای قهرمانی کشور اظهار داشت: مسابقات شنای قهرمانی کشور اوایل اسفندماه در تهران برگزار خواهد شد که تلاش می کنیم مسابقات را در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران یا ۹ دی برگزار کنیم.

وی این مسابقات را انتخابی تیم ملی ارزیابی کرد و افزود: مسابقات شنای قهرمانی کشور انتخاب اولیه ورزشکاران مستعد برای حضور در اردوهای تیم ملی است. از طرفی شناگران نیز برای کسب رکورد مناسب به آب می زنند تا جواز حضور در بازی های پاراآسیایی جوانان و بزرگسالان را به دست آورند.

نایب رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان همچنین از برگزاری مسابقات لیگ گلبال خبر داد و گفت: مسابقات لیگ باشگاهی گلبال بانوان ۲۸ بهمن ماه در تهران برگزار می شود اما در تلاش هستیم مسابقات آقایان را در مشهد برگزار کنیم.

کد خبر : ۲,۰۸۰
اشتراک در