۸ بهمن ۱۳۹۵ ۱۸:۳۶
فینال-رقابتهای-آزاد-تیراندازی-اواخر-بهمن-ماه-برگزار-می-شود
مرحله پنجم و فینال رقابتهای آزاد تیراندازی معلولان در حالی اواخر بهمن ماه برگزار می شود که طبق گفته رئیس انجمن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولان، بهترین های این مسابقات، رقابتهای قهرمانی کشور و نفرات مستعد اردوهای آموزشی به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.
مرحله پنجم و فینال رقابتهای آزاد تیراندازی معلولان در حالی اواخر بهمن ماه برگزار می شود که طبق گفته رئیس انجمن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولان، بهترین های این مسابقات،  رقابتهای قهرمانی کشور و نفرات مستعد اردوهای آموزشی به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

رقیه اله کرمی درخصوص فینال رقابتهای تیراندازی آزاد کشور به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: این مسابقات در دو کلاس SH۱ و SH۲ اواخر بهمن ماه برگزار می شود و در پایان این رقابتها اردوهای آموزشی را ششم و هفتم اسفندماه در ماده تفنگ برگزار می کنیم.

وی درباره اردوهای تیم ملی نیز اظهار داشت: برای شرکت در اردوهای تیم ملی از بازیکنان برتر مسابقات قهرمانی کشور و فینال مسابقات آزاد تیراندازی و مستعدان اردوهای آموزشی دعوت می کنیم. از طرفی تیراندازانی به اردو دعوت می شوند که در مسابقات امسال حضور داشته باشند و یا رکوردهای لازم را کسب کرده باشند. از طرفی قصد داریم در تیم ملی از نفرات جدیدی در تمامی مواد بهره بگیریم.

رئیس انجمن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولان اظهار داشت: حضور تیم ملی در مسابقات بین المللی و جام جهانی به برنامه ای که از طرف فدراسیون جهانی در سال ۲۰۱۷ ارائه می شود، بستگی دارد تا درباره شرکت در رقابتها تصمیم گیری کنیم.

کد خبر : ۲,۰۷۹
اشتراک در