۲ بهمن ۱۳۹۵ ۰۵:۳۲
اردوی-قایقرانان-به-قشم-منتقل-شد---اعلام-برنامه-مسابقات
اردوی آماده سازی تیم ملی قایقرانی ایران برای حضور موفق در مسابقات جهانی، کاپ جهانی و آسیایی از تهران به قشم منتقل شد.
اردوی آماده سازی تیم ملی قایقرانی ایران برای حضور موفق در مسابقات جهانی، کاپ جهانی و آسیایی از تهران به قشم منتقل شد.

سرمربی تیم ملی قایقرانی ایران با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: این اردو با حضور هفت قایقران در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد که اسلام جاهدی و نادر عیوضی به همراه سایر قایقرانان آبهای آرام به قشم رفتند.

وی افزود: شهلا بهروزی راد و اکبر طهماسبی نیز به زودی به اردو ملحق خواهند شد تا تمرینات آماده سازی خود را برای حضور موفق در سه مسابقات مهم پیش رو انجام دهند.

مسعود مهدوی نیا در خصوص سه قایقرانی که تازه به اردوی تیم ملی ملحق شده اند، اظهار داشت: در این اردو خانم سلطانی از زنجان و آقایان دلپسند از کرمان و خسرو احمدی از کرمانشاه به اردو دعوت شده اند تا آموزش ببینند و تا دهم بهمن ماه نیز در دریاچه آزادی تمرینات خود را انجام خواهند داد.

وی با اعلام این مطلب که اردوی قایقرانان اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان در قشم تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد، افزود: اردوی تیم ملی در قشم با حضور اسلام جاهدی، نادر عیوضی، اکبر طهماسبی و شهلا بهروزی راد تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت. تیم ملی نیز خردادماه به مسابقات کاپ جهانی مجارستان اعزام می شود. سپس شهریورماه در رقابتهای قهرمانی جهان در کشور چک و مهرماه در پیکارهای قهرمانی آسیا در شانگهای چین شرکت خواهد کرد.

کد خبر : ۲,۰۷۶
اشتراک در