۲۷ دی ۱۳۹۵ ۱۱:۳۶
اسکی-بازان-در-مسابقات-بین-المللی-آلپاین-هشت-مدال-کسب-کردند
نمایندگان ایران در روز نخست مرحله پایانی مسابقات بین المللی اسکی آلپاین معلولین سه مدال طلا، سه نقره و دو برنز کسب کردند.
نمایندگان ایران در روز نخست مرحله پایانی مسابقات بین المللی اسکی آلپاین معلولین سه مدال طلا، سه نقره و دو برنز کسب کردند.

عیسی ساوه شمشکی، رئیس انجمن اسکی فدراسیون جانبازان و معلولان، با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: روز نخست مرحله پایانی مسابقات بین المللی اسکی آلپاین در رشته مارپیچ کوچک برگزار شد که سیداحمد جعفری با زمان ۳ دقیقه و ۳ ثانیه و ۴۴ صدم ثانیه عنوان نخست را به دست آورد، ابوالفضل خطیبی با زمان ۳ دقیقه و ۲۰ ثانیه و ۴۴ صدم ثانیه دوم شد، محمدعلی مقدید با زمان ۳ دقیقه و ۲۲ ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت و مرتضی شیری نیز با زمان ۳ دقیقه و ۵۷ ثانیه و ۷۶ صدم ثانیه چهارم شد.

وی افزود: در رده سنی جوانان نیز ابوالفضل خطیبی با زمان ۳ دقیقه و ۲۰ ثانیه و ۴۴ صدم ثانیه قهرمان شد، امیررضا رضوی عرب با زمان ۳ دقیقه و ۳۶ ثانیه و ۷۲ صدم ثانیه در جای دوم ایستاد و علی رحیمی نیز با زمان ۴ دقیقه و ۲۶ ثانیه و ۳۷ صدم ثانیه سوم شد.

ساوه شمشکی اظهار داشت: در قسمت معلولیت پایین تنه نیز صادق کلهر با زمان ۲ دقیقه و ۵ ثانیه و ۹۶ صدم ثانیه در جای نخست ایستاد، حسن میرزاحسینی با زمان ۳ دقیقه و ۵۳ ثانیه و ۲۱ صدم ثانیه دوم شد و ارمنستان با زمان ۴ دقیقه و ۳ ثانیه و ۹۴ ثانیه در مکان سوم قرار گرفت و رمضانعلی جیرودی نیز با زمان ۴ دقیقه و ۱۴ ثانیه و ۸۷ صدم ثانیه چهارم شد.

مسابقات فردا نیز در پیست بین المللی دیزین انجام خواهد شد.

کد خبر : ۲,۰۶۷
اشتراک در