۲۶ دی ۱۳۹۵ ۰۲:۲۴
ملی-پوشان-تنیس-روی-میز-در-مسابقات-قهرمانی-کشور-و-لیگ-انتخاب-می-شوند
رئیس انجمن تنیس روی میز فدراسیون جانبازان و معلولان گفت نفرات تیم ملی در رقابتهای قهرمانی کشور و لیگ انتخاب خواهند شد.
رئیس انجمن تنیس روی میز فدراسیون جانبازان و معلولان گفت نفرات تیم ملی در رقابتهای قهرمانی کشور و لیگ انتخاب خواهند شد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، مسابقات قهرمانی کشور تنیس روی میز جانبازان و معلولان از ۱۴ تا ۲۳ بهمن ماه در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار خواهد شد.

مهدی آرمند نیا با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود که رقابتهای بخش بانوان از ۱۴ تا ۱۸ بهمن ماه و مسابقات آقایان از ۱۹ تا ۲۳ در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار می شود.

وی به تعداد شرکت کنندگان در این مسابقات اشاره کرد و افزود: در بخش آقایان حدود ۱۳۰ نفر در ۲۳ تیم و در بخش بانوان حدود ۱۰۰ نفر در قالب ۱۹ تیم شرکت خواهند کرد.

آرمندنیا درباره نحوه انتخاب بازیکنان تیم ملی تنیس روی میز اظهار داشت: از مسابقات قهرمانی کشور و همچنین رقابتهای لیگ باشگاهی که اسفندماه برگزار می شود، بازیکنان برتر انتخاب خواهند شد.

وی اضافه کرد: انتخاب بازیکنان در کلاس های دهگانه صورت می گیرد تا بتوانیم گزینشی از بازیکنان اول تا سوم داشته باشیم و برای مسابقات پاراآسیایی جوانان و بزرگسالان ۲۰۱۸ نفرات مورد نظر را انتخاب کنیم تا اگر اردوهای تیم ملی بعد از عید تشکیل شود این بازیکنان انتخاب شده باشند.

رئیس انجمن تنیس روی میز فدراسیون جانبازان و معلولان از تغییر سبک مسابقات لیگ باشگاهی خبر داد و گفت: امسال برای نخستین بار مسابقات لیگ باشگاهی به سبک رقابتهای قهرمانی کشور برگزار می شود یعنی مسابقات به صورت تیمی نیست و ورزشکاران در هر کلاس دو به دو بازی می کنند و تقریبا تعداد برد و باخت های مستقیم مشخص شده و انتخاب نفرات برتر برای انجمن راحت تر می شود.

کد خبر : ۲,۰۵۷
اشتراک در