۲۵ دی ۱۳۹۵ ۰۵:۰۰
لازاروسکی---ایران-درها-را-برای-فرصت-های-بهتر-باز-کرد
رئیس ورزش های زمستانی کمیته بین المللی پارالمپیک در پایان رقابتهای بین المللی اسکی اسنوبرد و آلپاین ایران گفت: ایران با میزبانی مسابقات بین المللی اسکی درهای کشورش را به روی فرصت های بهتر باز کرد.

رئیس ورزش های زمستانی کمیته بین المللی پارالمپیک در پایان رقابتهای بین المللی اسکی اسنوبرد و آلپاین ایران گفت: ایران با میزبانی مسابقات بین المللی اسکی درهای کشورش را به روی فرصت های بهتر باز کرد.

دیمیتری لازاروسکی در ادامه صحبت های خود با سایت کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: مسابقات اسکی میان اسکی بازان دارای معلولیت و توانمند برگزار شد که هر دو گروه عملکرد قابل قبولی داشتند و پیست مسابقه نیز در بهترین شرایط برای انجام مسابقه بود.

وی افزود: اگر اسکی را به همین صورت ادامه دهید به عملکرد قابل قبولی می رسید. شما باید تمرکزتان بر توسعه و پیشرفت منطقه خودتان باشد و اگر همین کار را در آسیا انجام دهید پیشرفت قابل قبولی را به دست خواهید آورد و در زمینه آموزش و مسابقه فرصت های بهتری را به دست می آورید.

رئیس ورزش های زمستانی کمیته بین المللی پارالمپیک با اشاره به کشورهای ژاپن و چین که در سطح بالایی قرار دارند، گفت: این کشورها میزبان مسابقات پارالمپیک هستند و برای شرکت در این رویدادها باید به سطح بالایی از رکوردها برسید تا در آن مسابقات نتایج خوبی را به دست آورید.

 

 


وی ادامه داد: ورزشکاران آسیایی برای تامین بودجه جهت اعزام به مسابقات اروپایی با مشکل روبرو می شوند. ایران نیز با این رویدادی که برگزار کرد درها را برای فرصت های بهتر باز کرد. با این حال در ابتدای کار است و نمی توانیم اسکی کشور شما را با چین و کره مقایسه کنیم چون باید تلاش بیشتری کنید.

دیمیتری لازاروسکی در خصوص ژاپن اظهار داشت: ژاپن خودش برگزار کننده بازی های پارالمپیک است و وقتی این کشور برگزار کننده است می تواند برنامه ای برای بهبود اسکی در سطح منطقه ارائه کند. مطمئنم کمیته ملی پارالمپیک بعد از پایان مسابقات ارزیابی خیلی خوبی از عملکرد بازیکنان می کند و اگر این کمیته به رشد و توسعه ورزش ادامه دهد از شما حمایت می کنم.

وی در پایان گفت: تمرکز اول شما باید بازی های پارالمپیک زمستانی سال آینده کره جنوبی باشد. همینطور کمیته ملی پارالمپیک ایران ورزشکارانی را در رشته های آلپاین و اسنوبرد دارد که باعث زمینه سازی برای چهار سال آینده می شوند. می توانم به شما مشاوره دهم و شرحی از موفقیت های کشورهای دیگر را به شما ارائه دهم و یقین دارم برگزاری مسابقات منطقه ای به رشد شما کمک بسیاز زیادی خواهد کرد.

کد خبر : ۲,۰۵۰
اشتراک در