۱۹ دی ۱۳۹۵ ۱۱:۰۱
درخشش-اسکی-بازان-در-روز-نخست-مسابقات-بین-المللی-اسکی-آلپاین
روز نخست مسابقات بین المللی اسکی آلپاین جانبازان و معلولان در پیست دربندسر برگزار و با قهرمانی سید احمد جعفری به پایان رسید.
روز نخست مسابقات بین المللی اسکی آلپاین جانبازان و معلولان در پیست دربندسر برگزار و با قهرمانی سید احمد جعفری به پایان رسید.

رئیس انجمن اسکی فدراسیون جانبازان و معلولان با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: مسابقات آلپاین برای نخستین بار و با حضور ۱۲ نفر در بخش مارپیچ بزرگ برگزار شد که در پایان سید احمد جعفری از استان البرز با زمان ۲ دقیقه و ۶ ثانیه و ۲۶ صدم ثانیه قهرمان شد. جواد سولقانی از استان البرز با زمان ۲ دقیقه و ۷ ثانیه و ۵۷ صدم ثانیه در جایگاه دوم ایستاد و ابوالفضل خطیبی از مازندران با زمان ۲ دقیقه و ۱۱ ثانیه و ۷۱ صدم ثانیه سوم شد. محمدعلی مقدید از استان البرز نیز عنوان چهارم را  کسب کرد.

وی افزود: از آنجایی که میزبانی مسابقات را بررعهده داشتیم برای تشویق اسکی بازان جوان از نماینده IPC درخواست کردیم به برترین های مسابقات رده سنی جوانان نیز جوایزی اهدا شود که با موافقت ایشان در این رده ابوالفضل خطیبی از استان البرز به مقام نخست رسید. مهدی حسین زاده از آذربایجان غربی، امیر رضوی از آذربایجان شرقی و تئودور ماتیکان از رومانی نیز عناوین دوم تا چهارم را کسب کردند.

عیسی ساوه شمشکی خاطرنشان کرد: این مسابقات فردا نیز در بخش مارپیچ بزرگ ادامه دارد.

کد خبر : ۲,۰۳۹
اشتراک در