۱۹ دی ۱۳۹۵ ۰۴:۴۰
اردوی-تیم-ملی-قایقرانی-معلولان-احتمالا-در-قشم-برگزار-می-شود
سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام معلولان درحالی از ۲۰ دی ماه در دریاچه آزادی آغاز می شود که مسعود مهدوی نیا، سرمربی تیم ملی، در نظر دارد اردوی شاگردانش را به یکی از مناطق جنوبی منتقل کند.

سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام معلولان درحالی از ۲۰ دی ماه در دریاچه آزادی آغاز می شود که مسعود مهدوی نیا، سرمربی تیم ملی، در نظر دارد اردوی شاگردانش را به یکی از مناطق جنوبی منتقل کند.

سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان در خصوص جلسه روز گذشته خود با قربان زیلا، دبیر انجمن قایقرانی فدراسیون جانبازان و معلولان، به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: آقای زیلا موافق اردوی تیم ملی در مناطق جنوبی هستند و گفتند از طریق فدراسیون جانبازان و معلولان پیگیری می کنند تا بتوانیم اردویی را در قشم برگزار کنیم. رئیس فدراسیون قایقرانی نیز با برگزاری این اردو کاملا موافق است و پیگیر تمهیداتی برای برگزاری آن هستیم.

وی افزود: این اردو از بیستم دی ماه تا دهم بهمن ماه برگزار می شود و در نظر داریم در صورت امکان یک هفته از اردو را در تهران برگزار کرده و سپس به منطقه ای گرمسیر منتقل کنیم و اگر این اتفاق میسر نشد اردوی بعدی را در کیش یا بوشهر برگزار خواهیم کرد.

مسعود مهدوی نیا در خصوص حضور چهار ملی پوش حاضر در اردو و شرایط آنها اظهار داشت: شهلا بهروزی راد نخستین و تنها قایقران اعزامی به بازی های پارالمپیک است، اما اسلام جاهدی، اکبر طهماسبی و نادر عیوضی نیز در حد خودشان برای حضور در این مسابقات تلاش کردند اما متاسفانه موفق نشدند سهمیه بازی های پارالمپیک را کسب کنند.

 

 


وی ادامه داد: در حال حاضر از برنامه عقب نیستیم و روند تمریناتمان امیدوار کننده است. قایقرانان بیشتر بر تمرینات تکنیکی تاکید می کنند تا بتوانند با قدرت تر پارو بزنند. قایقرانان در مسافت های دو کیلومتر و هزار متر تمرینات خود را انجام می دهند و در پایان اردو از آنها تست می گیریم.

سرمربی تیم ملی پاراکانوی ایران با اشاره به مسابقاتی که شاگردانش باید در آن رقابت کنند، گفت: مسابقات کاپ جهانی اواخر اردیبهشت ماه در مجارستان، رقابتهای جهانی اواخر مردادماه در جمهوری چک و مسابقات قهرمانی آسیا اواخر شهریورماه برگزار خواهد شد و حریفان ملی پوشان نیز قایقرانان سال قبل هستند. تیم ملی از زمانیکه از بازی های پارالمپیک ریو برگشته است در مسابقات بین المللی شرکت نکرده و فقط در مسابقات آسیایی حضور داشته است.

کد خبر : ۲,۰۳۳
اشتراک در