۸ دی ۱۳۹۵ ۰۵:۴۵
رقیه-اله-کرمی---پس-از-فینال-رقابتهای-آزاد-برای-تیم-ملی-تیراندای-برنامه-ریزی-می-کنیم
رئیس انجمن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: پس از فینال رقابتهای آزاد تیراندازی و بر اساس رکوردهای به ثبت رسیده تکلیف تیم ملی را مشخص می کنیم.

رئیس انجمن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: پس از فینال رقابتهای آزاد تیراندازی و بر اساس رکوردهای به ثبت رسیده تکلیف تیم ملی را مشخص می کنیم.

رقیه اله کرمی در این خصوص به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: مرحله پنجم و فینال رقابتهای آزاد تیراندازی، اواسط بهمن ماه در تهران برگزار می شود و تکلیف تیم ملی و اردوها با احتساب رکوردهایی که تیراندازان در این مدت ثبت کرده اند و همچنین رقابتهای قهرمانی کشور مشخص می شود.

وی افزود: کسانی که استعدادیابی شده اند نیز در اردوی آموزشی شرکت می کنند. برخی مربیان استانی نیز دعوت شده اند و نخستین اردو با حضور ۲۰ نفر برگزار می شود. اردوهای تیم ملی را نیز بعد از مسابقاتی که در سال جدید مشخص می شود، برگزار می کنیم.

 

 


رئیس انجمن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولان از تکمیل مواد تیراندازی خبر داد و اظهار داشت: برخی مواد را که نداشتیم یا قبلا داشتیم و نمی توانستیم در پارالمپیک شرکت دهیم، بررسی می کنیم و در مسابقات فینال سعی می کنیم ماده های مختلف را از لحاظ تیمی تکمیل کنیم، چون باید در موادی مثل تپانچه پشتوانه تیم ملی مان خوب باشد. باید نفرات خوب را استعدادیابی کنیم و در اردوها محک بزنیم. از طرفی باید رشد متناوب داشته باشیم نه رشد سریع. می خواهیم پلکانی رشد کنیم تا نمودش را برای چهار سال بعد ببینیم.

وی در پایان یادآور شد: تیم ما باید از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی کیفی باشد، چون کمیت برای ما مهم نیست و کیفیت است که اهمیت زیادی دارد.

کد خبر : ۲,۰۰۴
اشتراک در