۷ دی ۱۳۹۵ ۰۶:۰۷
کمیسیون-ورزش-و-زنان-کمیته-ملی-پارالمپیک-تشکیل-شد
جلسه پنجم کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی پارالمپیک دوشنبه هفته آینده برگزار و اعضای آن قطعی خواهند شد.

جلسه پنجم کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی پارالمپیک دوشنبه هفته آینده برگزار و اعضای آن قطعی خواهند شد.

فاطمه رخشانی در این خصوص به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: آیین نامه کمیته بانوان در جلسه هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک تصویب شده و اعضای آن مشخص شده اند و قرار است هر ماه یک جلسه برگزار کنیم.

رئیس کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی پارالمپیک افزود: طبق اساسنامه جدید پارالمپیک باید تعداد اعضا هفت نفر می شد بنابراین مجبور شدیم اعضا را تعدیل کنیم تا به هفت نفر برسیم. اعضای اصلی ما از وزارت ورزش و جوانان، سازمان بهزیستی، آموزش و پرورش استثنایی، فدراسیون های جانبازان و معلولان و نابینایان و کم بینایان، یک ورزشکار زن و یک نفر از زنان فعال حوزه ورزش هستند که حق رای دارند.

 

 


وی از تغییر اسم کمیته زنان پارالمپیک به کمیسیون زنان و ورزش خبر داد و اظهار داشت: اسم این کمیته براساس اساسنامه تغییر کرد و در آخرین جلسه ای که برگزار کردیم فهرست کل تحقیقاتی که در حوزه زنان الویت دارد و باید انجام شود را نهایی کردیم و قرار است به مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی و محققان و پژوهشگران ارائه دهیم.

نایب رئیس دوم کمیته ملی پارالمپیک با اشاره به جلسه هفته آینده کمیسیون زنان و ورزش گفت: در این جلسه برنامه های سال آینده را تعیین می کنیم و اعضای هفت نفره کمیسیون را قطعی می کنیم. برخی از اعضای این کمیسیون جزو هیات علمی دانشگاه ها خواهند بود.

کد خبر : ۱,۹۹۹
اشتراک در