۶ دی ۱۳۹۵ ۰۶:۲۲
علی-صادق-زاده---در-پارالمپیک-ریو-حقم-تباه-شد
ملی پوش وزنه برداری ایران معتقد است: حقش در بازی های پارالمپیک ریو تباه شده و برای حضور موفق در بازی های پاراآسیایی جاکارتا تلاش می کند.

ملی پوش وزنه برداری ایران معتقد است: حقش در بازی های پارالمپیک ریو تباه شده و برای حضور موفق در بازی های پاراآسیایی جاکارتا تلاش می کند.

علی صادق زاده پس از شرکت در مراسم تقدیر از مدال آوران بازی های پارالمپیک ریو به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: از استاندار تهران و وزیر ورزش و جوانان به دلیل توجه به مدال آوران بازی های المپیک و پارالمپیک تشکر می کنم. این اقدامشان روحیه خیلی خوبی به پارالمپیکی ها داد.

در این مراسم که روز شنبه در استانداری تهران برگزار شد، به ورزشکارانی که مدال طلا کسب کردند یک قطعه زمین به ارزش ۷۵ میلیون تومان، به دارندگان مدال نقره مبلغ ۵۰ میلیون تومان و به دارندگان مدال برنز مبلغ ۳۰ میلیون تومان اهدا شد. به مربیان نیز مبلغ ۲۰ میلیون تومان اهدا شد.

دارنده مدال برنز رقابتهای وزنه برداری بازی های پارالمپیک ریو گفت: تقدیر و پاداش ها براساس آنچه وعده داده بودند، اهدا شد و من مبلغ ۳۰ میلیون تومان دریافت کردم. این امر برای نخستین بار اتفاق می افتاد.

 

 


وی هدف خود را تلاش برای حضور موفق در بازی های پاراآسیایی جاکارتا دانست و اظهار داشت: هم اکنون استراحت می کنم و بعد از تعطیلات سال جدید تمریناتم را آغاز می کنم تا در رقابتهای جهانی و پاراآسیایی جاکارتا حضور موفقی داشته باشم. البته در بازی های پارالمپیک هم تلاش کردم اما حقم تباه شد. اگر حرکت سومم را قبول می کردند مدال خوش رنگ تری را کسب می کردم.

کد خبر : ۱,۹۹۶
اشتراک در