۵ دی ۱۳۹۵ ۰۷:۳۳
مدال-آوران-تهرانی-پارالمپیک-۲۰۱۶-ریو-تجلیل-شدند
مراسم تجلیل از مدال آوران و افتخار آفرینان استان تهران در بازیهای پارالمپیک ٢٠١٦ روز گذشته در محل استانداری تهران برگزار شد.

مراسم تجلیل از مدال آوران و افتخار آفرینان استان تهران در بازیهای پارالمپیک ٢٠١٦ روز گذشته در محل استانداری تهران برگزار شد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، استانداری تهران طبق وعده ای که پیش از این داده روز چهارم دی میزبان مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان بازیهای المپیک و پارالمپیک ٢٠١٦ بود.

در این مراسم مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، حسین هاشمی استاندار استان تهران، رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و مسئولان و مدیران دیگر ورزشی و قهرمانان و مدال آوران این استان حضور داشتند.

 حسین هاشمی، استاندار تهران، با بیان اینکه پتانسیل استان تهران بسیار بالاست گفت: بسیاری از قهرمانان ما با کمترین امکانات از مناطق محروم با ایجاد فضا به موفقیت ها و مدال های فراوانی دست پیدا کردند. با تجربه ورزشی که در آقای مسعود سلطانی فر می‌بینم مطمئنم وی موفق می شود. وقتی مردم ما این قدر به موفقیت در ورزش علاقه دارند و با یک پیروزی تا این حد شاد می شوند باید قدر این سرمایه را دانست.

در ادامه وزیر ورزش و جوانان نیز ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی برای کسب مدال در رشته های پایه و مدال آور، ایران در دوره بعدی بهترین نتیجه تاریخ را بگیرد.

 

 


در این مراسم ابتدا از اقدام شایسته سارا خادم الشریعه بانوی شطرنجباز ایرانی در مسابقات جایزه بزرگ جهانی تجلیل شد.

سپس در ادامه  از حسن رحیمی دارنده مدال برنز کشتی آزاد المپیک ریو (پاداش به اندازه مدال طلا)، صادق بیگدلی و داود علیپوریان دارندگان مدال طلای والیبال نشسته پارالمپیک ریو، ابراهیم رنجبر دارنده دو مدال نقره و برنز تیروکمان پارالمپیک ریو، علی صادق زاده وزنه بردار برنزی پارالمپیک و جاوید احسانی شکیب دو و میدانی کار برنزی پارالمپیک، تجلیل شد.

 

 


ضمن آنکه هرمز راد صادقی نیا، مربی تیم دو و میدانی در پارالمپیک، رضا آسترکی، مربی وزنه برداری در پارالمپیک، بهمن تاروردی و محمد صفری مربیان والیبال نشسته در پارالمپیک به همراه علیرضا فغانی داور دیدار نهایی المپیک ریو مورد تجلیل قرار گرفتند. برخی از قهرمانان در این مراسم حضور نداشتند.

 

 


گفتنی است استاندار تهران در مراسم بدرقه ورزشکاران استان تهران اعزامی به المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۶ از اهدای پاداش های ویژه به مدال آوران خبر داده بود که براساس آن، به مدال آوران طلایی بازیهای المپیک و پاراالمپیک ریو، زمینی به قیمت حداقل ۷۵ میلیون تومان، به مدال آوران نقره، زمینی به قیمت ۵۰ میلیون تومان و به مدال آوران برنز، زمینی به قیمت حداقل ۳۰ میلیون تومان، اهدا شد و برای مربیان مدال آوران تهران نیز تا سقف ۲۰ میلیون تومان پاداش در نظر گرفته شد.

 

 


کد خبر : ۱,۹۹۲
اشتراک در