۱ دی ۱۳۹۵ ۰۸:۳۹
زهرا-نعمتی-برای-انتخاب-بهترین-کماندار-جهان-به-رای-مردم-نیاز-دارد
سایت فدراسیون جهانی تیراندازی باکمان اقدام به انتخاب برترین ورزشکار جهان کرده است و زهرا نعمتی، کماندار طلایی بازی های پارالمپیک، برای انتخاب به عنوان بهترین ورزشکار جهان به رای مردم نیاز دارد.

سایت فدراسیون جهانی تیراندازی باکمان اقدام به انتخاب برترین ورزشکار جهان کرده است و زهرا نعمتی، کماندار طلایی بازیهای پارالمپیک، برای انتخاب به عنوان بهترین ورزشکار جهان به رای مردم نیاز دارد.

نعمتی دراین خصوص به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: طبق نظرسنجی فدراسیون تیراندازی با کمان، جزو ورزشکاران برتر تیراندازی باکمان اعلام شده ام و برای انتخاب بهترین ورزشکار جهان در این رشته، مردم هستند که رای می دهند.

وی افزود: در این فهرست نام چهار ورزشکار دیگر نیز وجود دارد و این انتخاب در راستای موفقیت هایی است که در بازیهای المپیک و پارالمپیک کسب کرده ام.

کماندار طلایی بازیهای پارالمپیک ریو در خصوص شرایطش اظهار داشت: در حال حاضر کارهای درمانی فیزیوتراپی دستم را انجام می دهم تا مشکل مصدومیتم برطرف شود و  از بیست روز آینده تمریناتم را آغاز خواهم کرد.

 

 


وی درباره دیدار رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان با مسئولان ایران گفت: وی برای نخستین بار به ایران آمده که افتخار بزرگی است. ایشان از شرایط تمرینی تیراندازی ایران بازدید کرد و فکر می کنم خیلی امیدوار شد، چون بارها تکرار کردند که ایران تیم خیلی قدرتمندی دارد و این امر برای ما امیدوار کننده و باعث خوشحالی است.

علاقمندان برای رای دادن به کماندار کشورمان باید به لینک زیر مراجعه کنند و بر روی عکس زهرا نعمتی کلیک کنند.

 

https://awards.worldarchery.org/athlete/index.php?Category=PW#bottom

کد خبر : ۱,۹۸۰
اشتراک در