۱۴ تیر ۱۳۹۳ ۰۲:۳۴
رقابتهای جهانی فنلاند انتخابی پارالمپیک 2016/ تیم ملی گلبال ایران با ناداوری هرچه تمامتر مقابل اسپانیا به تساوی رسید
تیم ملی گلبال ایران در ادامه رقابتهای جهانی فنلاند انتخابی پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل روز پنجشنبه در حالی مقابل اسپانیا به تساوی رسید که داوران از برد حتمی ایران جلوگیری کردند .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک و به نقل از فدراسیون نابینایان و کم بینایان، در این بازی در حالی که تیم ملی گلبال کشورمان با حساب 6 بر 5 اسپانیا را شکست داد و حتی داور مسابقه سوت پایان بازی را به صدا درآورده بود ولی به دنبال اعتراض تیم حریف, داور یک ضربه پنالتی برای اسپانیا گرفت که این موقعیت توسط ملی پوشان کشورمان دفع شد ولی مجددا داور پنالتی را تکرار کرد که این دفعه ضربه وارد گل شد و متاسفانه 3 امتیاز با ارزش این بازی با ناداوری محض از تیم کشورمان گرفته شد .

با کسب این 1 امتیاز تیم کشورمان صاحب 10 امتیاز شد .

تیم ملی گلبال ایران در آخرین بازی گروه خود ساعت 20:30امشب به وقت تهران به مصاف فنلاند صدرنشین گروه 1 و میزبان مسابقات می رود .

رقابتهای جهانی فنلاند طی روزهای 9 تا 15 تیر در 2 گروه برگزار می شود که در گروه 1 تیمهای ایران، آلمان، الجزائر ، اسپانیا، فنلاند ، جمهوری چک و آمریکا حضور دارند و در گروه 2 تیمهای بلژیک، برزیل، مصر، ژاپن، کانادا، چین، لیتوانی و ترکیه قرار دارند .

3 تیم نخست این رقابتها سهمیه حضور در پارالمپیک 2016 را بدست خواهند آورد.

کد خبر : ۱۹۸
اشتراک در