۱ دی ۱۳۹۵ ۰۶:۵۷
مهرزاد---لطف-خدا-بوده-که-توانستیم-مدال-طلای-پارالمپیک-ریو-۲۰۱۶-را-کسب-نماییم
بلندقامت ترین پارالمیپن بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو می گوید رشته والیبال نشسته ایران مظلوم واقع شده و نیاز به حمایت بیشتر دارد.

بلندقامت ترین پارالمیپن بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو می گوید رشته والیبال نشسته ایران مظلوم واقع شده و نیاز به حمایت بیشتر دارد.

مرتضی مهرزاد در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک با اشاره به قرار گرفتن والیبال نشسته ایران در رتبه نخست رده بندی جهانی، گفت: لطف خدا بوده که توانستیم به عنوان قهرمانی پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو برسیم و پس از آن در رده بندی در جایگاه نخست قرار گرفتیم. من از این بابت خیلی خوشحالم چون زحمت تمامی بچه ها نتیجه داده است.

وی با اشاره به برنامه های پیش رو افزود: من در حال حاضر عضو تیم باشگاهی بهزیستی مازندران هستم و تنها هدفی که برای خود ترسیم کردم کسب عنوان قهرمانی در رقابتهای سوپرلیگ والیبال نشسته کشور است. البته تیم های ذوب آهن و گسترش هم از توان بالایی برخوردارند.

بازیکن ۲ متر و ۴۴ سانتیمتری والیبال نشسته ایران گفت: ورزش برای معلولان به ویژه آنهایی که در شهرستان ها حضور دارند دشوار است. مشکل اصلی ورزشکاران مساله رفت و آمد آنهاست. امیدوارم با همت مسئولان این مشکل حل شود.

مهرزاد که پیش از این عنوان کرده اوقات فراغت خود را فیلم می بیند و کتاب می خواند در خصوص کتابی که هم اکنون در دست دارد، گفت: در حال حاضر مشغول مطالعه کتاب چهار جلدی «باغ مارشال» نوشته حسن کریمپور هستم. فیلم های سارا و بمانی اثر استاد داریوش مهرجویی و بوی پیراهن یوف ساخته ابراهیم حاتمی کیا را هم دوست دارم.

 
عضو تیم والیبال نشسته ایران با بیان اینکه این رشته در کشورمان مظلوم واقع شده، ادامه داد: ببینید اگر یک درصد از موفقیت هایی که والیبال نشسته به دست آورده توسط یک رشته دیگر مثلا فوتبال حاصل می شد خیلی روی آن مانور می کردند اما به والیبال نشسته بهای لازم را نمی دهند. به عنوان مثال حتی مسابقات ما پخش مستقیم نمی شود که همه اینها از مظلومیت والیبال نشسته حکایت دارد.

 

 

کد خبر : ۱,۹۷۹
اشتراک در