۱ دی ۱۳۹۵ ۰۵:۱۱
۴۰-بازیکن-به-اردوی-تیم-ملی-بسکتبال-با-ویلچر-دعوت-شدند
در پایان مسابقات قهرمانی کشور بسکتبال با ویلچر، ۴۰ بازیکن برای شرکت در اردوی تیم ملی بزرگسالان انتخاب شدند.

در پایان مسابقات قهرمانی کشور بسکتبال با ویلچر، ۴۰ بازیکن برای شرکت در اردوی تیم ملی بزرگسالان انتخاب شدند.

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: کمیته فنی با در نظر گرفتن مسابقات قهرمانی کشور بازیکنان برتر را انتخاب کرد تا به اردوهای تیم ملی دعوت شوند.

حبیب خمجانی خاطرنشان کرد: بازیکنان جدیدی که انتخاب شده اند در رده های سنی جوانان و بزرگسالان هستند که با توجه به اینکه تیم زیر 23 سال به زودی به مسابقات انتخابی جهان اعزام می شود، بازیکنان انتخاب شده به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت می شوند.

وی در خصوص برنامه تیم ملی بزرگسالان اظهار داشت: تیم ملی بزرگسالان مسابقات آسیایی و پاراآسیایی و انتخابی جهان ۲۰۱۸ را در پیش دارد و اردوهای تیم ملی نیز از سال آینده برگزار خواهد شد.

 

 


رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر درخصوص اردوی آماده سازی تیم ملی گفت: اردوی پایانی تیم زیر 23 سال اواخر دی ماه برگزار و این تیم اول بهمن ماه به بانکوک تایلند اعزام خواهد شد. مسابقات نیز از سوم بهمن ماه آغاز خواهد شد.

حبیب خمجانی ضمن ابراز امیدواری از کسب سهمیه مسابقات جهانی توسط تیم بسکتبال زیر ۲۳ سال اظهار داشت: در مسابقات انتخابی جهانی تیم های اول تا سوم می توانند سهمیه مسابقات جهانی کانادا را کسب کنند. تیم ما نیز شرایط خوبی دارد و در مرحله اول اردوی آمادگی که در آمل برگزار شد شرایط خوبی داشت.

کد خبر : ۱,۹۷۸
اشتراک در