۳۰ آذر ۱۳۹۵ ۰۶:۰۲
غلامرضا-رحیمی---برای-مسابقات-توکیو-آماده-می-شوم
قهرمان بازی های پارالمپیک ریو برای شرکت در بازی های المپیک توکیو تمرین می کند و قصد دارد پرچم ایران را در این مسابقات به اهتزاز درآرد.

قهرمان بازیهای پارالمپیک ریو برای شرکت در بازیهای المپیک توکیو تمرین می کند و قصد دارد پرچم ایران را در این مسابقات به اهتزاز درآورد.

غلامرضا رحیمی که در نخستین تجربه خود در بازیهای پارالمپیک صاحب مدال طلا شد به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: بعد از بازیهای پارالمپیک مدتی تمرین نکردم تا به امور شخصی ام برسم و مدتی است که در مسابقات لیگ تیراندازی با کمان برای تیم نفت امیدیه نشانه گیری می کنم.

وی در خصوص مسابقات پارالمپیک ریو اظهار داشت: در این مسابقات برای نخستین بار شرکت کردم و تجربه خوبی کسب کردم چون با بزرگان پارالمپیک رقابت کردم و توانایی ام را محک زدم و توانستم اعتماد به نفسم را بالا ببرم.

قهرمان بازیهای پارالمپیک که قصد دارد همچون زهرا نعمتی المپیک را تجربه کند، گفت: برای مسابقات المپیک چهار سال آینده که در توکیو برگزار می شود، آماده می شوم و امیدوارم با کسب مجوز حضور در این بازیها، بتوانم مدال هم کسب کنم.

 

 


رحیمی در پایان گفت: منتظر اعلام برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی هستم. اگر حمایت شوم می توانم در بازیهای المپیک هم شرکت کنم.

رحیمی حضور موفق در بازیهای پاراآسیایی و المپیک را هدف بلند مدتش دانست و اظهار داشت: هدفم این است که در بازیهای پاراآسیایی، پارالمپیک و المپیک شرکت کرده و بتوانم پرچم کشورم را به اهتزاز درآورم.

کد خبر : ۱,۹۷۴
اشتراک در