۳۰ آذر ۱۳۹۵ ۰۵:۴۵
سمیرا-ارم---برای-کسب-مدال-بازی-های-پاراآسیایی-و-پارالمپیک-تلاش-می-کنم
بانوی پارالمپیکی تیراندازی ایران این روزها تمرینات فشرده ای را انجام می دهد و قصد دارد مدال بازی های پاراآسیایی جاکارتا و پارالمپیک توکیو را به دست آرود.

بانوی پارالمپیکی تیراندازی ایران این روزها تمرینات فشرده ای را انجام می دهد و قصد دارد مدال بازیهای پاراآسیایی جاکارتا و پارالمپیک توکیو را به دست آرود.

سمیرا ارم که نخستین حضور خود در بازیهای پارالمپیک را در ریو تجربه کرد به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: حضور در چنین مسابقه بزرگی بعد از یک سال برای من، خانواده و مربی ام کار بزرگی بود، چون ورزشکاران کمی می توانند حضور در پارالمپیک را تجربه کنند.

وی افزود: حضور در این مسابقات بزرگ فشار زیادی به روی ورزشکار وارد می آورد اما اتفاق جدیدی است که خوشحالم آن را تجربه کردم تا بتوانم از این تجارب در مسابقات بزرگ بعدی استفاده کنم.

 

 


ملی پوش تیراندازی معلولان کشورمان با اشاره به برنامه هایش برای حضور پررنگ تر در مسابقات آینده اظهار داشت: در حال حاضر تلاش زیادی می کنم و تمرینات بدنسازی و تیراندازی را به صورت دقیق و حرفه ای انجام می دهم تا خیلی زود پله های ترقی را طی کنم.

ارم در پایان افزود: برای حضور در بازیهای پاراآسیایی باید در رقابتهای جهانی شرکت کنم تا جواز حضور در این مسابقات را بگیرم. می خواهم در بازی های پاراآسیایی جاکارتا و پارالمپیک توکیو در دو رشته تپانچه بادی ۱۰ متر و تپانچه خفیف ۵۰ متر مدال کسب کنم.

کد خبر : ۱,۹۷۳
اشتراک در