۳۰ آذر ۱۳۹۵ ۰۵:۳۳
احتمال-افزایش-سهمیه-آسیا-در-مسابقات-جهانی-فوتبال-پنج-نفره
سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران از احتمال افزایش تعداد سهمیه قاره آسیا در مسابقات جهانی مادرید خبر داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران از احتمال افزایش تعداد سهمیه قاره آسیا در مسابقات جهانی مادرید خبر داد.

جواد فلفلی در این خصوص به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تیم ملی فوتبال پنج نفره، مسابقات کسب سهمیه جهانی را در پیش دارد و با اعلام تاریخ برگزاری این رقابتها، برنامه های تیم ملی آغاز خواهد شد.

وی دلیل اعلام نشدن تاریخ برگزاری این مسابقات را احتمال افزایش تعداد تیم های شرکت کننده دانست و افزود: مسابقات جهانی دوره گذشته با حضور ۱۲ تیم برگزار شد و براساس صحبت هایی که در بازیهای پارالمپیک ریو انجام شد، احتمالا رقابتهای این دوره با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد و تعداد سهمیه های قاره ها نیز تغییر می کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره کشورمان خاطرنشان کرد: پیش بینی می کنیم که تعداد سهمیه های قاره آسیا از سه به چهار برسد. همچنین اگر طبق روال سال گذشته مسابقات شهریورماه تا آبان ماه برگزار شود اردوهای آماده سازی را از اردیبهشت ماه آغاز می کنیم. در حال حاضر منتظر تاریخ برگزاری مسابقات آسیایی ۲۰۱۷ مالزی و کسب سهمیه جهانی هستیم.

 

 


وی در خصوص مسابقات استعدادیابی نیز اظهار داشت: بعد از بازیهای پارالمپیک ریو مسابقات استعدادیابی و قهرمانی کشور را برگزار کردیم و مسابقات باشگاهی را نیز بهمن ماه و اسفندماه برگزار خواهیم کرد.

کد خبر : ۱,۹۷۲
اشتراک در