۲۳ آذر ۱۳۹۵ ۱۰:۲۸
اساسنامه-پیشنهادی-تا-12-دیماه-تقدیم-هیات-دولت-می-شود
جلسه تدوین اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد

جلسه تدوین اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد

صبح امروز در نشستی مشترک بین معاونت حقوقی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک آخرین هم اندیشی جهت تدوین نهایی اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک انجام شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در نشستی مشترک بین امیر رضا خادم معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، محمود خسروی وفا، رییس و مسعود اشرفی، دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک که صبح امروز در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، آخرین پیشنهادات و تبادل نظرها در خصوص تدوین اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک انجام شد.

 

 


پس از بحث و تبادل نظر، مقرر شد آخرین تغییرات و اصلاحات این اساسنامه حداکثر تا هفته آینده اعمال و تا 12 دی ماه توسط وزارت ورزش و جوانان جهت تصویب به هیئت دولت ارسال شود.

 

 


لازم به ذکر است قانون انتزاع کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران دهم شهریورماه سال جاری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و پس از آن دکتر حسن روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران 28 مهرماه قانون انتزاع کمیته ملی پارالمپیک را ابلاغ نمود.

 

 


در این جلسه شهرام منکرسی سرپرست دفتر نظارت و برنامه ریزی ورزش قهرمانی و حرفه ای و زهرا ارسنگ مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان و همچنین احمد ارشدی ذیحساب کمیته ملی پارالمپیک، نیز حضور داشتند.

کد خبر : ۱,۹۵۴
اشتراک در