۲۳ آذر ۱۳۹۵ ۰۶:۲۱
پیمان-نصیری---هنوز-فیلم-سوم-شدنم-در-پارالمپیک-ریو-را-ندیده-ام

دونده ۱۵۰۰ متر ایران می گوید سوم شدن در پارالمپیک ریو به قدری برای او تلخ بوده که هنوز حاضر نشده فیلم آن مسابقه را تماشا کند.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک ، پیمان نصیری در ماده ۱۵۰۰ متر T۲۰ در حالیکه می توانست مدال نقره پارالمپیک ریو را از آن خود کند به دلیل غفلت جایگاه دومی را با سومی عوض کرد.

در این ماده دونده آمریکایی «مایکل برانیگان» با زمان ۳:۵۱:۷۳ به مدال طلا رسید و دونده لهستانی «دانیل پک» با زمان ۳:۵۶:۱۷ نقره گرفت.  نصیری با زمان ۳ دقیقه ۵۶ ثانیه و ۲۴ صدم سوم شد.

نصیری در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: پارالمپیک ریو جزو تلخ ترین خاطرات من به حساب می آید و هنوز نتوانسته ام خودم را راضی کنم تا فیلم آن بازی ها را ببینم. کمی غفلت باعث شد جایگاه دومی را با سومی عوض کنم.

 

 


وی در خصوص برنامه آماده سازی خود برای رقابتهای آتی گفت: در حال حاضر دچار مصدومیت هستم و تمرینات نرم خود را آغاز کرده ام. انشاءالله از اسفندماه تمرینات پرفشار خود را آغاز خواهم کرد.

نصیری در رقابتهای جایزه بزرگ فزاع امارات شرکت نمی کند و خود را برای رقابتهای دو و میدانی قهرمانی جهان در لندن که تیرماه سال آینده برگزار می شود، آماده می کند.

دونده پارالمپیکی کشور در خصوص اینکه برای بلند مدت خود چه برنامه ای دارد، ادامه داد: پس از بازیهای جهانی لندن، بازیهای پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی مهم ترین رویداد است و من امیدوارم که بتوانم در آن رقابتها عملکرد خوبی داشته باشم. پس از آن در خصوص بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ فکر می کنم.

کد خبر : ۱,۹۵۲
اشتراک در