۲۰ آذر ۱۳۹۵ ۰۵:۱۰
ساره-جوانمردی---درگذشت-غم-انگیز-گلبارنژاد-را-هرگز-از-یاد-نخواهم-برد
تیرانداز پارالمپیکی ایران گفت فوت بهمن گلبارنژاد یکی از غمبارترین اتفاقات زندگی وی بوده که هرگز نمی تواند آن را فراموش کند.

تیرانداز پارالمپیکی ایران گفت فوت بهمن گلبارنژاد یکی از غمبارترین اتفاقات زندگی وی بوده که هرگز نمی تواند آن را فراموش کند.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، گلبارنژاد در ماده C۴-C۵ دوچرخه سواری جاده بازیهای پارالمپیک ریو دچار سانحه شد و جان خود را از دست داد تا همگان در روزهای پایانی بازیها به شوک فرو روند.

جوانمردی در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک در این خصوص اظهار داشت: برای من امکان ندارد به بازیهای پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو فکر کنم بی آنکه به یاد اتفاق غمبار برای بهمن گلبارنژاد نیفتم. این یکی از بدترین اتفاقات برای من و برای جامعه پارالمپیکی ایران بود. فکر می کنم هرگز این اتفاق غم انگیز را از یاد نبرم.

دو ماه از کسب دو مدال طلای جوانمردی در بازیهای پارالمپیک می گذرد. اما وی همچنان از سوی هواداران خود پیام های تبریک دریافت می کند.

وی گفت: میزان احترام و سپاسی که مردم نسبت به من داشته اند فوق العاده بوده است. مردم ایران همواره به من لطف داشته اند اما استقبالی که از من در بازگشت از برزیل شد، ویژه تر بود. می خواهم به همین خاطر از همه آنها تشکر کنم.

این تیرانداز ایرانی که جایزه ورزشکار ماه پارالمپیک را هم برد از بابت موفقیت هایش خوشحال است چون موفقیت های وی باعث شده تا به قشر معلول توجه بیشتری شود.

جوانمردی ادامه داد: بالا بردن آگاهی در خصوص مردم معلول همواره در کنار موفقیت های شخصی برای من اهمیت داشته است. خوشحالم بار دیگر توانستم با عملکردم در ریو این کار را انجام دهم.

جوانمردی کسب مدال طلا در P۲ (تپانچه بادی ۱۰ متر) و P۴ (تپانچه مختلط ۵۰ متر) را ساده نمی داند. وی نخستین زن ایرانی است که موفق شده در تیراندازی برای ایران به مدال طلای پارالمپیک دست پیدا کند.

 

 


وی گفت: زمان دشواری داشتم برای اینکه بتوانم با وضعیت موجود تطابق پیدا کنم. من واقعا نسبت به رویدادهای گذشته فشار بیشتری را بر روی دوشم احساس می کردم. به ویژه در P۴ که برای من رقابت بسیار دشواری بود چون در این ماده تجربه کمتری داشتم. اینکه به عنوان اولین زن ایرانی توانستم در تیراندازی به مدال طلای پارالمپیک دست پیدا کنم اتفاق خیلی ویژه ای بود. ایستادن بر روی سکوی قهرمانی P۴ همیشه بزرگ ترین رویای من بود و به همین خاطر برای من ارزش ویژه تری داشت.

کد خبر : ۱,۹۴۱
اشتراک در