۱۷ آذر ۱۳۹۵ ۰۴:۵۵
سرمربی-گلبال---تیم-ملی-نیاز-به-مسابقات-تدارکاتی-بیشتری-دارد
سرمربی تیم ملی گلبال گفت تیم ملی مردان برای موفقیت در عرصه های آسیایی و بین المللی نیاز به تدارکات بیشتری دارد.

سرمربی تیم ملی گلبال گفت تیم ملی مردان برای موفقیت در عرصه های آسیایی و بین المللی نیاز به تدارکات بیشتری دارد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، تیم های ملی گلبال مردان و زنان ایران موفق به حضور در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو نشدند و جای خالی گلبالیست های ایران در این دوره از رقابتها احساس می شد.

محمد بیدگلی در خصوص وضعیت حال حاضر تیم گلبال مردان به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تیم ملی مردان تا آبان ماه سال آینده که رقابتهای آسیا - پاسیفیک برگزار می شود، در هیچ رویدادی شرکت نخواهد داشت. مسابقات آسیا - پاسیفیک مقدماتی رقابتهای جهانی سال ۲۰۱۸ مالمو سوئد هم محسوب می شود. این رقابتها تیرماه سال ۹۷ برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی گلبال مردان در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر رقابتهای قهرمانی کشور در سه دسته در بابلسر در حال برگزاری است. این رقابتها در دسته یک با حضور هشت تیم برگزار می شود، در دسته دوم هفت تیم حضور دارند و در دسته سوم با حضور ۱۱ تیم در حال برگزاری است. این مسابقات از روز دوشنبه آغاز شده و پنجشنبه به اتمام خواهد رسید. پس از آن بازیکنان درگیر رقابتهای باشگاهی خواهند شد.

 

 


بیدگلی در خصوص استعدادیابی فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت: ما حدود یک ماه و نیم پیش رقابتهای جوانان را در بابلسر برگزار کردیم که استعدادیابی صورت گرفت تا نسبت به پشتوانه تیم های ملی خیالمان راحت باشد.

سرمربی تیم ملی گلبال مردان در پایان با بیان اینکه شرایط گلبال نسبت به گذشته سخت تر شده، در پایان گفت: کشورهای همسایه ایران در این رشته شاخص نیستند و در واقع قدرت های برتر آسیا همگی از شرق آسیا هستند. ما برای اینکه بتوانیم توان رویارویی خود با آن تیمها را بالا ببریم نیاز به تمهیدات بیشتر داریم و باید اردوهای برون مرزی بیشتری برگزار نماییم.

کد خبر : ۱,۹۴۰
اشتراک در