۱۵ آذر ۱۳۹۵ ۰۵:۳۵
چابکی--در-جلسه-کمیته-پزشکی-آسیا-درباره-بازیهای-پاراآسیایی-برنامه-ریزی-شد
عضو کمیته ضد دوپینگ کمیته ملی پارالمپیک بعد از شرکت در جلسه کمیته پزشکی و علوم ورزشی کمیته پارالمپیک آسیا گفت: در این جلسه درباره بازی های آسیایی جوانان و پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی و برنامه ریزی این رویدادها صحبت شد.

عضو کمیته ضد دوپینگ کمیته ملی پارالمپیک بعد از شرکت در جلسه کمیته پزشکی و علوم ورزشی کمیته پارالمپیک آسیا گفت: در این جلسه درباره بازیهای آسیایی جوانان و پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی و برنامه ریزی این رویدادها صحبت شد.

زهرا چابکی که عضو کمیته TUE کمیته پارالمپیک آسیا نیز هست با بیان اینکه در جلسه کمیته پزشکی آسیا که در تایلند برگزار شد، دو نماینده از ایران حضور داشتند، اظهار داشت: در این جلسه درباره مسائلی که از سال ۲۰۱۴ آغاز شده مذاکراتی انجام گرفت و همچنین درخصوص برنامه ریزی هایی که برای بازیهای آسیایی جوانان و پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی انجام می شود، بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: در کمیته تخصصی TUE درباره برنامه ریزی برای مسابقات پارآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی، ورزشکارانی که از آنها تست گرفته شود، کشورهایی که مجری اجرای تست ها هستند و روند اجرایی پرونده های معافیت دارویی بررسی و پیشنهادهایی درباره چگونگی اجرای آن انجام شد که قرار است برنامه های کمیته ضد دوپینگ به رئیس کمیته پزشکی ارائه شود تا در جلسه APC مطرح و تائید شده و برای بازیهای پاراآسیایی انجام شود.

 

 


عضو کمیته TUE کمیته پارالمپیک آسیا به پیشنهاد نماینده ژاپن در این جلسه اشاره و خاطرنشان کرد: نماینده ژاپن مسائلی را درباره بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو  و برنامه آموزشی برای این رقابتها مطرح کرد و مقرر شد در اولین جلسه ای که در ماه دسامبر در ترکیه برگزار می شود، این برنامه ها انجام شوند.

وی ادامه داد: در این جلسه همچنین تصمیم گرفته شد به جای آموزش افراد عضو NPC ورزشکاران آموزش ببینند. از ایران نیز از یک ورزشکار دعوت شده است که هنوز این ورزشکار انتخاب نشده است. در این جلسه به آموزش ورزشکاران و حضور آنها در برنامه های آموزشی به جای اعضای کمیته تاکید زیادی شد.

کد خبر : ۱,۹۳۴
اشتراک در