۱۴ آذر ۱۳۹۵ ۱۸:۴۹
مراسم-تجلیلی-از-مدال-آوران-پارالمپیک-برگزار-شد
همایش روز جهانی افراد دارای معلولیت و تجلیل از مدال آوران پارالمپیک ریو توسط سازمان بهزیستی در محل وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد.

همایش روز جهانی افراد دارای معلولیت و تجلیل از مدال آوران پارالمپیک ریو توسط سازمان بهزیستی در محل وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، این مراسم با حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، علی ربیعی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک، مسعود اشرفی دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک و جمعی از خانواده بزرگ افراد دارای معلولیت برگزار شد و طی آن از پنج ورزشکار مدال آور پارالمپیکی به نمایندگی از سایر مدال آوران تقدیر شد.

سلطانی فر در این مراسم اظهار داشت: خوشحالم که توفیق پیدا کردم در جمع قوی ترین و با همت ترین افراد جامعه حضور پیدا کنم و از جناب دکتر ربیعی و محسنی بندپی برای برگزاری مراسم تشکر می کنم.

وی در ادامه افزود: با توجه به سیاست های عمومی دولت بنا داریم شرایط بسیار مناسبی برای ورزش جانبازان و معلولان فراهم کنیم که بتوانند در میادین بین المللی حضوری مقتدر داشته باشند.




وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: ستاد المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ از همین الان راه اندازی شده و قصدمان این است که بهترین نتیجه را در تاریخ پارالمپیک کسب کنیم همانطور که آقای خسروی وفا  تا الان زحمات زیادی را برای ورزش جانبازان و معلولان انجام داده با مدیریت برنامه ها سعی خواهیم کرد که شرمنده این عزیزان نشویم. دولت و وزارت ورزش و جوانان با تمام توان در این راستا حرکت خواهد کرد.

کد خبر : ۱,۹۳۰
اشتراک در