۱۳ آذر ۱۳۹۵ ۰۶:۳۶
۱۶-نفر-به-اردوی-تیم-زیر-۲۳-سال-بسکتبال-با-ویلچر-دعوت-می-شوند
مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم زیر ۲۳ سال بسکتبال با ویلچر برای شرکت در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان با حضور ۱۶ نفر برگزار خواهد شد.

مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم زیر ۲۳ سال بسکتبال با ویلچر برای شرکت در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان با حضور ۱۶ نفر برگزار خواهد شد.

حبیب خمجانی، رئیس انجمن بسکتبال باویلچر فدراسیون جانبازان و معلولان، به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: در پایان مرحله اول اردوی آماده سازی تیم که به مدت یک هفته در آمل برگزار شد، سه نفر خط خورده و ۱۶ نفر برای شرکت در مرحله دوم اردو انتخاب شدند.

وی افزود: مرحله دوم اردوی آمادگی تیم زیر ۲۳ سال از ۲۷ آذرماه تا سوم دی ماه برگزار می شود و ما تقاضا کرده ایم این اردو در بندرعباس برگزار شود، چون با شرایط آب و هوایی تایلند، محل برگزاری مسابقات آسیا-اقیانوسیه و انتخابی قهرمانی جهان، مشابه است.

خمجانی در ادامه خاطرنشان کرد: این مسابقات از ۲ تا ۹ بهمن ماه در تایلند با حضور تیم های ایران، ژاپن، عربستان، هند، چین، استرالیا و تایلند برگزار می شود و سه تیم اول برای مسابقات قهرمانی جهان سهمیه می گیرند. رقابتهای قهرمانی جهان از ۱۹ تا ۲۷ خردادماه در کشور کانادا برگزار خواهد شد. قصد داریم در پایان مرحله سوم اردوی آمادگی تیم ملی، ۱۲ نفر را انتخاب کرده و به تایلند اعزام کنیم.

 

 


وی درباره برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی بسکتبال باویلچر برای شرکت در مسابقات پاراآسیایی اظهار داشت: برای حضور موفق تیم ملی در این مسابقات ۶ تا ۷ اردوی آمادگی در نظر گرفته ایم. همچنین برای تیم زیر ۲۳ سال نیز اردوهای تمرینی در نظر گرفته ایم که در صورت کسب مجوز حضور در مسابقات قهرمانی جهان سه اردو در فروردین، اردیبهشت و خردادماه خواهند داشت. پس از این رقابتها نیز اردوهای تیم ملی بزرگسالان برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۱,۹۲۸
اشتراک در