۹ آذر ۱۳۹۵ ۰۴:۰۵
زادعلی-اصغری---تیم-فوتبال-نابینایان-ایران-قلب-بزرگی-دارد
بازیکن تیم فوتبال پنج نفره ایران گفت این تیم با قلب بزرگی که داشت حتی می توانست در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

بازیکن تیم فوتبال پنج نفره ایران گفت این تیم با قلب بزرگی که داشت حتی می توانست در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، تیم فوتبال نابینایان ایران در پارالمپیک ریو دست به کار بزرگی زد و به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد.

ایران در بازی پایانی با نتیجه یک بر صفر مقابل برزیل، پرافتخارترین تیم بازی های پارالمپیک، تن به شکست داد.

بهزاد زادعلی اصغری در ارتباط با بازی های پارالمپیک ریو در گفتگو با سایت کمیته بین المللی پارالمپیک گفت: تیم ما منحصر به فرد بود و با قلب بزرگی بازی می کرد. به باور من تیم ما حد این ظرفیت را داشت تا مدال طلای مسابقات را از آن خود کند. اما دوم شدن هم احساس خوبی است. من خیلی از این بابت خوشحالم.

وی همچنین گفت اردوهای آماده سازی این تیم برای حضور در پارالمپیک ریو می توانست بهتر از این باشد.

بهزاد زادعلی اصغری که در حال حاضر در عضویت تیم کایزری اسپور ترکیه است در بازی با مراکش موفق شد گلی تماشایی را به ثمر برساند که پس از آن از سوی رسانه های جهان لقب لیونل مسی نابینا بر وی نهاده شد.




زادعلی اصغری در این خصوص اظهار داشت: رسانه ها عنوان مسی نابینا را بر روی من گذاشتند. در حقیقت نه فقط رسانه ها بلکه تماشاگران برزیلی هم پس از هر بازی پیگیر اخبار ما بودند و حتی در دهکده مسابقات مرا به اسم کوچک صدا می زدند.

زادعلی اصغری در پایان گفت ایران در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو برای مدال طلا رقابت می کند.

کد خبر : ۱,۹۲۴
اشتراک در