۲۹ آبان ۱۳۹۵ ۰۶:۱۸
اعزام-تیم-ملی-تنیس-روی-میز-به-دو-پارا-تور-جهانی
رئیس انجمن تنیس روی میز از اعزام تیم ملی به دو پرو تور جهانی در سال آینده خبر داد.
رئیس انجمن تنیس روی میز از اعزام تیم ملی به دو پرو تور جهانی در سال آینده خبر داد.

مهدی آرمندنیا در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: از اینکه ستاد اجرایی بازی های پاراآسیایی از دو سال قبل از مسابقات آغاز به کار کرده خوشحالم و از دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک تشکر می کنم. ما برای حضور در بازی های پاراآسیایی می توانیم از دو طریق سهمیه کسب کنیم.

وی افزود: یکی از روش های کسب سهمیه بازی های پاراآسیایی از طریق رنکینگ است که باید در چند پرو تور شرکت کنیم. به همین منظور پرو تورهای اسلوونی و  چین تایپه را در نظر گرفته ایم که سال ۱۳۹۶ برگزار می شوند.

رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولان همچنین از توزیع سهمیه مستقیم بازی های پاراآسیایی در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد و گفت: این مسابقات شهریورماه در کشور چین برگزار می شود و رقابت سختی برای ملی پوشان کشورمان خواهد بود. ما نیز در برنامه های کوتاه مدتمان مسابقات قهرمانی آسیا را مورد توجه قرار داده ایم و شرکت در پرو  تورهای جهانی رقابتی تدارکاتی محسوب می شود.

وی درباره اردوهای تیم ملی نیز اظهار داشت: اردوهای تیم ملی از اردیبهشت ماه آغاز می شود تا بازیکنان بتوانند سهمیه مستقیم بازی های پاراآسیایی را از طریق مسابقات قهرمانی آسیا کسب کنند و در غیر اینصورت باید از طریق شرکت در مسابقات پرو تور رنکینگ جهانی خود را افزایش داده و سهمیه کسب کنند.

کد خبر : ۱,۹۰۸
اشتراک در