۲۵ آبان ۱۳۹۵ ۰۴:۳۵
رقابتهای-قهرمانی-کشور-پاراتکواندو-آذرماه-آغاز-می-شود
رئیس انجمن پاراتکواندو از برگزاری نخستین رقابتهای قهرمانی کشور در آذرماه و همزمان با برگزاری مسابقات امیدهای تکواندو خبر داد.
رئیس انجمن پاراتکواندو از برگزاری نخستین رقابتهای قهرمانی کشور در آذرماه و همزمان با برگزاری مسابقات امیدهای تکواندو خبر داد.

مسعود لشکری در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: از آنجایی که قرار است رشته پاراتکواندو برای نخستین بار در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور داشته باشد، جلسه ای با محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان و پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو، برگزار کردیم. در این راستا قرار است تعامل بیشتری جهت برگزاری اردوهای تدارکاتی و کسب سهمیه پارالمپیک انجام دهیم به همین منظور و برای شناسایی بیشتر استعدادها مکاتباتی را با هیات های استانی فدراسیون تکواندو و فدراسیون جانبازان و معلولان انجام می دهیم تا استعدادها را شناسایی کنیم.

رئیس انجمن پاراتکواندوی فدراسیون جانبازان و معلولان در خصوص استعدادیابی در دو بخش آقایان و بانوان اظهار داشت: قصد داریم رقابتهای قهرمانی کشور را برای نخستین بار و همزمان با مسابقات امیدهای تکواندو برگزار کنیم تا استعدادهای جدید را شناسایی کنیم و با اعلام فدراسیون جهانی برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه آماده شویم.

رئیس انجمن پاراتکواندو در پایان گفت: در حال حاضر ۹ نفر عضو تیم ملی هستند که از این تعداد، ۴ نفر در کلاس پزشکی خود در رنکینگ اول دنیا قرار دارند و در مجموع شرایط خوبی در دنیا داریم. از کلاس‌های پزشکی موجود در پاراتکواندو فعلا در دو کلاس قطع عضو ورزشکار داریم و فعال هستیم.

کد خبر : ۱,۹۰۳
اشتراک در