۲۴ آبان ۱۳۹۵ ۰۵:۲۰
بهروزی-راد---برای-حضور-موفق-در-بازی-های-پارالمپیک-پارو-می-زنم
نخستین اردوی تیم ملی آبهای آرام معلولان برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان از روز شنبه آغاز شده است. شهلا بهروزی راد نیز تنها بانوی قایقران اردونشین است که تمریناتش را زیرنظر مسعود مهدوی نیا، سرمربی تیم ملی انجام می دهد.
نخستین اردوی تیم ملی آبهای آرام معلولان برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان از روز شنبه آغاز شده است. شهلا بهروزی راد نیز تنها بانوی قایقران اردونشین است که تمریناتش را زیر نظر مسعود مهدوی نیا، سرمربی تیم ملی انجام می دهد.

تنها قایقران پارالمپیکی ایران هدف از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان را پیشرفت در رشته آبهای آرام و کسب نتیجه بهتر دانست و به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: بعد از بازی های پارالمپیک و قهرمانی آسیا به امور شخصی پرداخته و تمرینی نداشته ام و حالا با تشکیل اردوهای آمادگی امیدوارم بتوانم تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته و نتایج خوبی کسب کنم.

وی افزود: هدف اصلی من حضور موفق در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است و برای رسیدن به این هدف باید ابتدا در مسابقات قهرمانی جهان و بعد از دو ماه باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنم.

شهلا بهروزی راد که تمریناتش را با قایق جدید انجام می دهد، اظهار داشت: از نظر تجهیزات ورزشی شرایط مهیاست و کسب نتیجه بهتر مستلزم تلاش و تمرکز بیشتر من است. از طرفی تمرین با قایق جدید تاثیر بسزایی در روند پیشرفت من داشته است و حداقل دغدغه فکری قبل را ندارم و تمام تمرکزم موفقیت و کسب نتیجه بهتر در پارالمپیک است.

 مسابقات آبهای آرام قهرمانی جهان مردادماه سال آینده در جمهوری چک و رقابتهای قهرمانی آسیا مهرماه سال آینده در چین برگزار خواهد شد.

مرحله نخست تمرینات تیم ملی نیز تا ۱۳ آذرماه در دریاچه آزادی تهران ادامه دارد.

کد خبر : ۱,۹۰۱
اشتراک در