۱۹ آبان ۱۳۹۵ ۱۰:۴۵
جاوید-احسانی-شکیب---برای-بهبود-رنگ-مدالم-در-پارالمپیک-۲۰۲۰-تلاش-می-کنم
پرتابگر وزنه ایران گفت نهایت تلاش خود را به کار می بندد تا در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو به مدال خوشرنگ تری نسبت به پارالمپیک ریو دست پیدا کند.
پرتابگر وزنه ایران گفت نهایت تلاش خود را به کار می بندد تا در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو به مدال خوشرنگ تری نسبت به پارالمپیک ریو دست پیدا کند.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، احسانی شکیب در رشته پرتاب وزنه کلاس F۵۶/۵۷ بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو با پرتابی به میزان ۱۴ متر و ۱۳ سانتیمتر به مدال برنز دست پیدا کرد.

پرتابگر پارالمپیکی ایران در نظر دارد با حضور در رقابتهای پیش رو، رنگ مدال خود را بهبود بخشد.

احسانی شکیب در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: ما تا تیرماه سال ۹۶ سه رویداد دو و میدانی پیش رو داریم. اولین رویداد به رقابتهای جایزه بزرگ دوبی برمی گردد که اسفندماه برگزار می شود و پس از آن رقابتهای کشورهای اسلامی است که اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی باکو برگزار می شود. البته مهم تر از این دو رقابت، مسابقات قهرمانی جهان لندن است که تیرماه برگزار خواهد شد.

وی در ارتباط با رقابتهای جهانی افزود: مسابقات قهرمانی جهان در سطح بالایی برگزار می شود و دشوار است. در این رقابتها جابجایی رکورد بسیار رخ می دهد و تمام کسانی که نتوانسته اند در پارالمپیک مدالی کسب کنند نهایت تلاش خود را به کار می بندند که با دست پر از این مسابقات خارج شوند. در واقع باید در دو رویداد جایزه بزرگ و کشورهای اسلامی به بالاترین سطح آمادگی برای رقابتهای جهانی دست پیدا کنم.

احسانی شکیب که در بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۴ اینچئون در پرتاب دیسک به مدال طلا رسید و در پرتاب وزنه نقره ای شد، ادامه داد: من در بازی های پارالمپیک ریو در حالی شرکت کردم که پرتاب وزنه رشته اصلی ام نبود و فکر می کنم لطف خدا شامل حالم شد که به مدال برنز رسیدم. البته حمایت های مسئولان فدراسیون جانبازان و کمیته ملی پارالمپیک هم در کسب این موفقیت تاثیر فراوانی داشت.

وی در پایان گفت: در هر صورت نهایت تلاشم را می کنم تا در بازی های پارالمپیک توکیو به مدال خوشرنگ تری دست پیدا کنم. رشته پرتاب وزنه در حال حاضر رشته اصلی من محسوب می شود و قطعا با گذشت زمان در این رشته تخصص بیشتری پیدا خواهم کرد. حضور در میدان های ورزشی به عشق مردم و کشور عزیزم ایران است و امیدوارم بتوانم دل هموطنانم را شاد کنم.

کد خبر : ۱,۸۹۳
اشتراک در