۱۷ آبان ۱۳۹۵ ۰۵:۵۶
مرتضی-مهرازد---تکرار-قهرمانی-دشوارتر-از-خود-قهرمانی-است
بلندقامت ترین پارالمپین تاریخ بازی های پارالمپیک بر این باور است ایران در توکیو ۲۰۲۰ وظیفه دشوارتری برای دفاع از عنوان قهرمانی خود دارد.

بلندقامت ترین پارالمپین تاریخ بازی های پارالمپیک بر این باور است ایران در توکیو ۲۰۲۰ وظیفه دشوارتری برای دفاع از عنوان قهرمانی خود دارد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، مهرزاد با قد دو متر ۴۶ سانتیمتر یکی از ارکان قهرمانی تیم والیبال نشسته ایران در پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک بود. وی در دیدار پایانی با بوسنی و هرزگوین در ریوسنترو به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان هم لقب گرفت.

مهرزاد اکنون بر این باور است که ایران برای دوره بعدی این بازی ها کار دشوارتری پیش رو دارد.

عضو تیم ملی والیبال نشسته در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: در حال حاضر به استراحت می پردازم و البته از تمرین هم غافل نیستم. کماکان هم مطالعه می کنم و خواندن رمان جدیدی را آغاز کرده ام.

مهرزاد ادامه داد: پارالمپیک ریو برای من از چهار جهت خوشحالی داشت. اینکه به تیم ملی والیبال نشسته دعوت شدم و اینکه جزو شش نفر اصلی داخل میدان بودم. اینکه این نخستین حضورم در پارالمپیک بود و در نهایت هم اینکه موفق شدم به مدال طلا دست پیدا کنم.

اسپوکر تیم ملی والیبال نشسته درباره دوره بعدی این بازی ها گفت: البته الان زود است که بخواهیم در خصوص دوره بعدی بازی ها پیش بینی داشته باشیم اما آنچه مسلم است اینکه حفظ و تکرار قهرمانی از به دست آوردن آن دشوارتر است.

 

 


مهرزاد در خصوص شرایط روحی - روانی خود در ریو به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: به هر حال این نخستین تجربه ام بود و استرس داشتم اما بچه ها حمایتم کردند و خدا هم کمک کرد و توانستیم از این بازی ها سربلند خارج شویم.

کد خبر : ۱,۸۸۹
اشتراک در