۱۳ آبان ۱۳۹۵ ۱۸:۳۵
نمایشگاه-عکس-بهمن-و-۱۱۰-نفر-گشایش-یافت
نمایشگاه بازی های پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ یادواره شادروان «بهمن گلبارنژاد» امروز پنجشنبه در موسسه فرهنگی - هنری صبا گشایش یافت.
نمایشگاه بازی های پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ یادواره شادروان «بهمن گلبارنژاد» امروز پنجشنبه در موسسه فرهنگی - هنری صبا گشایش یافت.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، مراسم افتتاحیه نمایشگاه با حضور رئیس کمیته ملی پارالمپیک، محمود خسروی وفا، دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک، مسعود اشرفی، جمعی از مسئولان ورزش معلولان و اصحاب رسانه برگزار شد.

در ابتدای مراسم کلیپ هایی از مراسم افتتاحیه کاروان منا همراه با صحنه هایی از بهمن گلبارنژاد برای حاضران در سالن پخش شد.

اشرفی با اشاره به مرگ نابهنگام بهمن گلبارنژاد در پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک، به نتایج کسب شده ورزشکاران ایران در این دوره از بازی ها و مقایسه آن با ادوار گذشته پرداخت.

در بخش دیگری از مراسم محمود خسروی وفا هدایایی را به رسم یادبود به پسر و همسر مرحوم گلبارنژاد تقدیم کرد.

وی گفت: ورزشکاران بسیاری بوده اند که مدال طلا گرفته اند و لحظاتی را به اسم خود ثبت کرده اند اما بهمن گلبارنژاد در بازی های پارالمپیک هم جانبازی کرد و نام خود را برای همیشه جاودانه کرد.


نمایشگاه عکس «بهمن و ۱۱۰ نفر» تا ۱۷ آبان در فرهنگستان هنر (موسسه هنری صبا) گالری آینه برپاست و علاقمندان می توانند از ساعت ١٠ تا ١٨ از این نمایشگاه که به صورت عکس و مولتی مدیا است، بازدید کنند.
کد خبر : ۱,۸۸۲
اشتراک در