۴ آبان ۱۳۹۵ ۰۷:۱۳
محدثه-کهنسال---مدال-آوری-در-پارالمپیک-هدف-آینده-من-است
جوان‌ترین عضو کاروان ایران در بازیهای پارالمپیک ریو تاکید دارد که حضور دوباره در پارالمپیک همراه با مدال آوری را به عنوان یک هدف مهم در برنامه دارد اما راهیابی به بازیهای المپیک را نیز در برنامه دارد.
جوان‌ترین عضو کاروان ایران در بازیهای پارالمپیک ریو تاکید دارد که حضور دوباره در پارالمپیک همراه با مدال آوری را به عنوان یک هدف مهم در برنامه دارد اما راهیابی به بازیهای المپیک را نیز در برنامه دارد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، محدثه کهنسال در قالب تیم ملی تیر و کمان به بازیهای پارالمپیک 2016 ریو اعزام شد. وی در مرحله نخست مسابقات ریکرو بانوان در جمع ۳۳ ورزشکار شرکت کننده در جایگاه نهم ایستاد و راهی مرحله دوم شد اما در این مرحله نتوانست مجوز صعود را بگیرد و از دور مسابقات کنار رفت.

کهنسال با توجه به قابلیت هایش می تواند سال ها عضو تیم ملی تیر و کمان معلولان باشد و با این تیم در رویدادهای مختلف شرکت کند اگرچه وی این روزها به خاطر مشغله های درسی کمتر خود را درگیر تمرین و آماده سازی می کند و بیشتر تمرکز و زمانش را معطوف به درس و تحصیل کرده است.

این کماندار در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک با تاکید بر اینکه سال گذشته به خاطر حضور متوالی در تمرینات آماده سازی نتوانست به وضعیت تحصیلی اش رسیدگی کند، اظهار داشت: در مقطع پیش دانشگاهی هستم و باید به درس های باقیمانده از سال گذشته همزمان با درس های امسال رسیدگی کنم ضمن اینکه کنکور را هم پیش رو دارم به همین دلیل این روزها بیشتر وقتم را صرف درس می کنم و فقط در حدی تمرین می کنم که بتوانم بدنم را آماده نگه بدارم.

وی تصریح کرد: رشته من علوم تجربی است، رشته سختی که برای موفقیت در آن باید وقت زیادی صرف کنم. می خواهم در دانشگاه رشته پزشکی قبول شوم و برای همین منظور خیلی سخت درسم را می خوانم. بعد از اتمام دوره کنکور و مشخص شدن وضعیتم دوباره تمریناتم را به صورت حرفه ای پیگیری می کنم. فعلا اولویتم درس است ضمن اینکه رویداد خاصی هم در پیش نداریم و تیم ملی هم فعلا برنامه تمرینی و اردویی ندارد.

کهنسال در مورد اهداف خود برای بخش ورزشی زندگی اش توضیح داد و گفت: به هر حال هر ورزشکاری دوست دارد به بالاترین سطح ممکن برسد و بالاترین مدال رشته خود را به دست بیاورد. قاعدتا هم بهترین مدال در رشته ما متعلق به بازی های پارالمپیک است. من هم دوست دارم صاحب این مدال شوم اما به آن بسنده نمی کنم. من می خواهم همه موفقیت ها و بهترین ها را با هم داشته باشم.

ملی پوش تیر و کمان ایران تاکید کرد: برای من مدال پارالمپیک بالاترین موفقیت ورزشی نیست. به طور حتم توانایی های بشر خیلی بیشتر و بالاتر از این است. من به المپیک هم فکر می کنم و اینکه در این بازی ها موفق باشم. البته برای رسیدن به آن در سال های آینده تلاش خواهم کرد.

کد خبر : ۱,۸۶۹
اشتراک در