۲۸ مهر ۱۳۹۵ ۰۶:۳۸
انجمن-بسکتبال-با-ویلچر-در-انتظار-ارزیابی-عملکرد-کمیته-فنی
رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر با تاکید بر اینکه فعلا تیم ملی این رشته برنامه خاصی ندارد، گفت: در انتظار ارزیابی عملکرد کمیته فنی هستیم تا در ارتباط با وضعیت آینده تیم تصمیمات خود را اتخاذ کنیم.
رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر با تاکید بر اینکه فعلا تیم ملی این رشته برنامه خاصی ندارد، گفت: در انتظار ارزیابی عملکرد کمیته فنی هستیم تا در ارتباط با وضعیت آینده تیم تصمیمات خود را اتخاذ کنیم.

حبیب خمجانی در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک در مورد اینکه با توجه به چگونگی عملکرد تیم ملی بسکتبال با ویلچر در بازیهای پارالمپیک و نتایج به دست آمده توسط این تیم، چه برنامه ای برای تیم ملی و به خصوص کادر فنی آن دارید، توضیح داد.

وی در این رابطه با اشاره به اینکه در حال حاضر تمرکز انجمن بسکتبال با ویلچر ایران روی تیم زیر ۲۳ سال و آماده سازی این تیم برای مسابقات جهانی است، اظهارداشت: در مجموع طی ۶ ماهه دوم سال عمده برنامه انجمن معطوف به مسابقات باشگاهی و قهرمانی کشور می شود و امسال به خاطر برگزاری مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال، آماده سازی تیم اعزامی به این رقابت ها را هم به برنامه های خود اضافه کرده ایم.

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر تصریح کرد: در رابطه با تیم ملی بسکتبال با ویلچر فعلا هیچ برنامه ای نداریم چون قرار نیست در مسابقه خاصی شرکت کنیم. هر زمان از طرف روابط بین الملل و معاونت قهرمانی فدراسیون ابلاغی مبنی بر حضور در یک رویداد گرفتیم، نسبت به تشکیل تیم ملی و تصمیم گیری در مورد ترکیب و حتی اعضای کادر فنی آن اقدام می کنیم.

خمجانی در عین حال تاکید کرد: من شخصا برای بازیهای پارالمپیک به ریو نرفتم و در مورد عملکرد تیم ملی هم اظهار نظر زیادی نمی کنم. قرار است آسیب شناسی و ارزیابی عملکرد تک تک رشته های اعزامی به این بازیها توسط کمیته ملی پارالمپیک انجام شود. گزارش کمیته فنی در رابطه با عملکرد تیم ملی بسکتبال با ویلچر خیلی برای ما مهم و تعیین کننده است.

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر خاطرنشان کرد: چگونگی پیگیری برنامه های ما برای تیم ملی بسکتبال با ویلچر به نتیجه ارزیابی های کمیته ملی پارالمپیک بستگی زیاد دارد اما آنچه مسلم است هر زمان که تیم ملی بسکتبال با ویلچر تشکیل شود تصمیمات جدیدی در رابطه با کادر فنی اتخاذ خواهد شد و فکر جدیدی برای اعضای آن خواهیم داشت.

کد خبر : ۱,۸۵۷
اشتراک در