۲۴ مهر ۱۳۹۵ ۰۸:۰۰
تمجید-سایت-کمیته-بین-المللی-پارالمپیک-از-فوتبال-هفت-نفره-ایران
سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از فوتبال هفت نفره ایران به عنوان تیمی یاد کرده که همواره باید آن را یک قدرت در نظر گرفت.

سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از فوتبال هفت نفره ایران به عنوان تیمی یاد کرده که همواره باید آن را یک قدرت در نظر گرفت.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، ایران در بازیهای پارالمپیک ریو درخشش فوق العاده ای داشت و تا پای فینال پیش رفت. این تیم که در دو پارالمپیک پکن و پارالمپیک لندن با شکست برزیل به مدال برنز رسیده بود این بار در دیدار فینال در وقت های اضافی با نتیجه ۲ بر یک به اوکراین باخت و از کسب نخستین مدال طلای خود بازماند.

سایت کمیته بین المللی پارالمپیک در تازه ترین مطلب خود که در ارتباط با رقابتهای فوتبال هفت نفره منتشر کرده در خصوص ایران نوشته است: برای سومین بار پیاپی ایران به عنوان یک تیم آسیایی به مرحله نیمه نهایی بازیهای پارالمپیک راه پیدا کرد. آنها خودشان را به عنوان یکی از قدرت های جهان در سال های اخیر معرفی کرده اند.

در ادامه آمده است: پس از اینکه ایران در پارالمپیک ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ نتوانست به فینال راه پیدا کنند در ریو موفق شد با شکست ۵ بر صفر میزبان، فینالیست شود. هرچند که شکست مقابل اوکراین در دیدار پایانی به هیچ وجه عملکرد تاریخی ایران در بازیهای ریو ۲۰۱۶ را زیر سایه نمی برد.



کد خبر : ۱,۸۴۶
اشتراک در