۲۵ شهریور ۱۳۹۵ ۲۱:۳۸
ابراز-رضایت-مدیر-فنی-والیبال-نشسته-از-عملکرد-بانوان-در-بازی-های-پارالمپیک
مدیر فنی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران گفت: با توجه به اینکه نخستین حضور در پارالمپیک را تجربه می‌کردیم نتیجه فوق‌العاده‌ای کسب کردیم.

مدیر فنی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران گفت: با توجه به اینکه نخستین حضور در پارالمپیک را تجربه می‌کردیم نتیجه فوق‌العاده‌ای کسب کردیم.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، فرید صائبی، مدیر فنی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران پس از کسب عنوان پنجمی اظهار داشت: نخستین حضور خود را تجربه می‌کردیم. با توجه به اینکه نخستین حضورمان را تجربه می‌کردیم نتیجه فوق‌العاده‌ای کسب کردیم. در ست‌های اول و دوم عالی بازی کردیم.

وی ادامه داد: تیم هلند سال‌ها است که در مسابقات جهانی و پارالمپیک بازی می‌کند، اما ما توانستیم آنها را شکست دهیم. در ست چهارم داور به دلیل کم‌تجربگی خطاهایی از تیم ایران گرفت که اگر کمی باتجربه‌تر بود نمی‌گرفت و همین موضوع باعث شد تا بازی از دست ما خارج شود.




مدیر فنی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران خاطرنشان کرد: بعد از ست اول و دوم بازیکنان فکر کردند کار تمام شده است. به هر حال این اتفاق ممکن است در هر رشته‌ای رخ بدهد. در ست چهارم ملی‌پوشان انگیزه خود را از دست دادند، اما در ست پنجم تغییراتی ایجاد کردیم و از بازیکنان خواستیم تا سرویس‌های خود را منطقی‌تر بزنند. با این کار توسط زارعی کار روی تور برای ما راحت‌تر شد و توانستیم ست پنجم را به سود خود تمام کنیم.

صائبی در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می‌تواند در آینده نتایج بهتری کسب کند یا خیر، عنوان کرد: این نمایش و جایگاهی که کسب کردیم حاصل تقریبا ۶ ماه اردو است. بسیاری از بازیکنان ما تجربه زیادی نداشتند، اما شک نکنید اگر تدارکی فراهم شود تا بازیکنان بتوانند مسابقات بیشتری را تجربه کنند توانایی این کار را داریم که عناوین بهتری هم کسب کنیم.

کد خبر : ۱,۷۸۱
اشتراک در